خبرگزاری کار ایران

تداوم نگاه توامان «همراه اول» به مقوله سرویس و محتوا در ماه مبارک رمضان

کد خبر : ۱۰۶۵۳۸۲

نگاه توامان «همراه اول» به مقوله سرویس و محتوا در ماه مبارک رمضان ادامه دارد

خدمات مبتنی بر محتوا طیف وسیعی از خدمات را شامل می شود، مثل بازی، محتوای مذهبی، آموزشی، بهداشت و سلامت و بورس و تبلیغات و سرگرمی. همزمان با با شیوع کرونا اپراتور «همراه اول» ضمن تقویت زیرساخت های ارتباطی و توجه به بعد تکنولوژی ارتباطات، نگاه توامانی به مقوله سرویس و محتوای مبتنی بر بستر های دیجیتال داشت و از سال گذشته گام‌های جدی را در این زمینه برداشت.

تحولات بازارهای خدمات دیجیتال در سال‌های اخیر بسیار سریع و غیرقابل تصور بوده است. در این بین سرعت توسعه و رشد کاربرد ابزارهای موبایلی بسیار فراتر از آن چیزی است که در ابتدا فلسفه وجودی آن را شکل داده بود. همراه اول از ابتدا با این روند همراه و با خدمات ارائه ‌شده به کاربران خود، با این بازار همگام بوده است.

همه‌گیری کرونا در یکسال گذشته به ارتقاء تکنولوژی ارتباط و محتوا منجر شده است. این روند در «همراه اول» در ماه رمضان امسال نیز ادامه داشت که می‌توان آن را پاسخی به نیازهای معنوی و مذهبی شهروندان در ماه مبارک رمضان دانست.

با نزدیک شدن ماه مهمانی خدا، ویژه برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان با عنوان «مهنّا» از طریق روبیکا پخش می‌شود. 

ویژه برنامه «مهنّا» که اقدامی در راستای آماده‌سازی مردم برای ورود به ماه مبارک رمضان جهت بهره‌برداری حداکثری از فیوضات رمضان الکریم بود، توسط تیمی متمرکز و متخصص از همراه اول و روبیکا در کربلای معلی ضبط شد.

 

همچنین از روند فعالیت های اپراتور اول تلفن همراه مشخص است که با در اختیار قرار دادن ظرفیت‌های لازم زیرساختی و ارتباطی به سوپر اپ روبیکا، تمام سعی خود را برای ایجاد فرصتی مناسب و درخور ایام ماه مبارک رمضان و غنی‌سازی محتوای فضای دیجیتال کشور انجام می‌دهد تا مردم در دوران خانه‌نشینی و حفظ پروتکل‌های بهداشتی، با کمترین دغدغه بتوانند تک تک لحظات معنوی این ماه را همراهی کنند.

گفتنی است همراه اول همزمان با شیوع کرونا در کشور ضمن تقویت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، در رویدادهای خاص و با تکیه بر بسترهای خود گام‌های مهمی در عرصه محتوای دیجیتال برداشت که نظیر آن را در ماه محرم سال گذشته و عزادارای سید و سالار شهیدان شاهد بودیم؛ همراه اول با همکاری پیام‌رسان بومی روبیکا امکان ویژه‌ای را برای هیئت‌های مذهبی سراسر کشور فراهم آورد که برگزاری مراسم‌ عزاداری را در دوران محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، تسهیل کرد.

همچنین اقدام دیگر همراه اول در ماه رمضان امسال با وجود محدودیت های اجتماعی برای مردم، اجرای برنامه «قرار سحر» در شب های ماه رمضان با اجرای فرزاد جمشیدی و از جوار حرم نورانی امام رضا(ع) است.

این برنامه از ساعت ۲۳ تا یک و نیم بامداد از طریق اپلیکیشن‌های «روبیکا» و «آیگپ» پخش زنده می شود.

در این برنامه فرزاد جمشیدی به‌عنوان تهیه کننده و مجری و محمود نعیمی موحد به عنوان کارگردان، آیتم های متنوعی را در رسانه‌های مذکور به مخاطبان خود تقدیم می کنند.

پلاتوهای معنوی و ادبی مجری، دعوت از مهمانان معارفی، فرهنگی و هنری، ارتباط زنده با مجریان سراسر کشور و بیان مناسبات و حالات معنوی مردمان در ماه رمضان، پخش دعا، نیایش و نجواهای معنوی از جمله آیتم های برنامه «قرار سحر» است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز