خبرگزاری کار ایران

تجربه شیرین خرید رایگان در اپلیکیشن بامن

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۸۶۲

تخفیف، امتیاز ویژه، باشگاه مشتریان و مفاهیم مشابه این ها مدت‌ها است که به ما وعده داده شده‌است. حال سوال اصلی این جا است که چقدر این مفاهیم به واقعیت تبدیل شده‌اند؟ آیا هر تخفیفی واقعی است؟ به راستی این پیشنهادهای به ظاهر هیجان انگیز چقدر توانسته‌اند هزینه‌های ما را کاهش دهند؟ در ادامه با اپلیکیشنی آشنا می‌شویم که نه تنها در بهینه‌تر کردن سبد خرید ماهانه به کمک ما آمده، بلکه لذت خرید رایگان واقعی را نیز به ما می‌چشاند.

معرفی باشگاه مشتریان بامن

اپلیکیشن بامن با مشارکت بانک سامان از ابتدای سال 99 فعالیت خود را با این هدف ارزشمند آغاز کرده‌است. «در بامن کاربران از تمام خریدهای آنلاین و حضوری خود درصدی از تراکنش را به صورت امتیاز دریافت می‌کنند. این امتیاز که منکس نام دارد، برای خرید رایگان کالا و خدمت مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به زودی در قامت یک واحد پولی با ارزش خود نمایی می‌کند.»

به عبارتی دیگر کاربران می‌توانند، با ثبت کارت‌های بانکی عضو شتاب خود در باشگاه مشتریان بامن و خرید از فروشگاه‌های سطح شهر میزان مشخص و قابل توجهی امتیاز به دست آورند. نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها به کاربر روی نقشه شهر (در حال حاضر تهران) نشان داده شده و کاربر می‌تواند به راحتی با مسیریابی به محل فروشگاه مراجعه و خریدش را انجام دهد.

تجربه شیرین خرید رایگان در اپلیکیشن بامن

منکس چیست؟

منکس همان امتیاز یا واحد پولی مجازی ولی ارزشمندی است که در اپلیکیشن بامن به کاربران تعلق می‌گیرد. امتیاز به دست آمده از خریدهای کاربر می‌تواند به آیتم‌های متنوعی مثل شارژ تلفن همراه، پول نقد، اعتبار تپسی، اعتبار دیجی کالا و حتی کالاهای دیجیتال تبدیل شود. این نقد شوندگی بزرگترین مزیت این امتیاز نسبت به نمونه‌های مشابهی است که پیش از این وجود داشته‌اند.

چطور ثبت‌نام کنیم؟

اپلیکیشن بامن در اپ استورهای اندرویدی مانند کافه بازار، گوگل پلی و مایکت و همینطور برای کاربران آیفونی به صورت نسخه تحت وب (PWA) در دسترس است. برای ثبت نام در بامن کافیست اپلیکیشن را نصب کرده و با شماره موبایل خود به آن وارد شوید. اپلیکیشن 3 قسمت اصلی به نام‌های کسب آنلاین منکس، کسب حضوری منکس و خرج منکس دارد.

در قسمت کسب آنلاین استارتاپ‌ها و کسب و کارهای ریز و درشت آنلاین قرار دارند که تمامی نیازهای آنلاین شما را برطرف می‌کنند. دیجی‌کالا، تپسی، فلایتیو، نماوا، فیلیمو و الوپیک تنها تعدادی از این کسب و کارهای کاربردی و پرمصرف برای کاربران ایرانی هستند که همگی در اپلیکیشن بامن حضور دارند و خرید از آن‌ها در بستر بامن محقق شده‌است.

تجربه شیرین خرید رایگان در اپلیکیشن بامن

در بخش کسب حضوری نیز فروشگاه‌های متعددی در اصناف مختلف مانند سوپرمارکت، پوشاک زنانه و مردانه، آرایشگاه، مراکز تفریحی و غیره وجود دارند. این گستردگی و تنوع باعث شده تا به دست آوردن امتیاز و افزایش آن کاری بسیار راحت و آسان باشد. در ادامه چند جمله از زبان بنیان‌گذاران سامانه امتیازی بامن خواهیم خواند.

آقای دکتر محمود حافظ (مدیر استراتژی)

«بامن فقط یک باشگاه مشتریان نیست. بامن یک تغییر بزرگ در سبک زندگی ماست. تغییری در نگرش ما نسبت به فرهنگ خرید. فرهنگی که در آن ما از هر خرید خود پاداش می گیریم.»

 آقای دکتر جواد شالچیان (مدیرعامل)

«تمام هدف ما در مجموعه بامن برطرف کردن نیازهای روزمره مردم بدون هزینه‌ی اضافی است. کاربران بامن می‌توانند با سودی که از تراکنش‌های روزانه خود مثل گرفتن تاکسی، سفارش غذا و یا خرید مواد غذایی به دست می‌آورند، بخش قابل توجهی از نیازهای خود را به صورت رایگان برآورده کنند.»

مزیت بامن برای کسب و کارها

بامن (BAMAN) با ایجاد یک ائتلاف انتخاب گرایانه، مزیتی پایدار نسبت به رقبا برای کسب و کارها ایجاد می کند. به این صورت در هر صنف، یک کسب و کار نماینده‌ی کسب و کارهای دیگر شده و رقبای تجاری خود را به مرور حذف می‌کند. اپلیکیشن بامن هم‌چنین یک روش تبلیغاتی کاملا اثربخش برای معرفی محصولات و خدمات آن‌ها است.

در ضمن دریافت منکس به عنوان پس انداز برای مشتریان، تکرار خرید از سمت آن‌ها را به دنبال خواهد داشت و منفعت زیادی را برای کسب و کارها در طولانی مدت ایجاد می‌کند. با تجمیع منکس‌ها مشتریان می‌توانند این امتیازات با ارزش را در هر یک از کسب و کارهای موجود در بامن خرج کرده و خرید رایگان انجام دهند. با استفاده مستمر از بامن توسط مشتریان، هم آن‌ها خریدهای خود را بهینه‌تر و به‎‌صرفه‌تر انجام می دهند و هم کسب و کارها مشتریان بیشتری به دست می‌آورند.

برنامه توسعه بامن

بامن به زودی و پس تثبیت طرح در شهر تهران، بر اساس یک برنامه‌ی دقیق تمام کشور را تحت پوشش قرار خواهد داد. هم اکنون معتبرترین و مطرح‌ترین کسب و کارهای آنلاین عضو بامن هستند و در بخش حضوری نیز بیش از 2000 واحد صنفی در سراسر تهران با این پلتفرم همکاری دارند.

هدیه بامن برای کاربران

کاربران جدید الورود باشگاه مشتریان بامن مقداری امتیاز به عنوان هدیه ورود و همینطور پاداشی برای اولین تراکنش خود در سامانه دریافت می‌کنند. همچنین برای کسانی که اپلیکیشن را به دوستان خود معرفی نمایند نیز مقداری امتیاز در نظر گرفته شده‌است.

بامن هیچ خریدی بدون پاداش نیست...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز