خبرگزاری کار ایران

شروع تخفیف‌های نوروزی در سرویس «فروشگاه» اسنپ

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۰۸۱

با سرویس «فروشگاه» اسنپ می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر شهر، همراه با تخفیف‌های ویژه نوروز، خرید کنید و سفارش خود را در کمتر از ۲ ساعت تحویل بگیرید! اسنپ در سرویس جدید خود با اتصال مستقیم مشتریان به فروشندگان امکان سفارش و دریافت فوری کالا را فراهم کرده است. در حال حاضر این سرویس در تهران، مشهد، اصفهان و شیراز با مشارکت برندهای معتبری همچون سفیر، روژا، نشر افق و... کار خود را آغاز کرده است.

برای استفاده از این سرویس کافی‌ است وارد اپلیکیشن اسنپ شوید و گزینه‌ی فروشگاه را انتخاب کنید. کاربران ساکن در شهر تهران می‌توانند از سه دسته‌بندی «آرایشی و بهداشتی»، «فرهنگ و هنر» و «دیجیتال» محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند. اسنپ به کاربرانش در سایر شهرها نیز قول داده که به زودی محصولات دیجیتال به سرویس فروشگاه افزوده شود. در آینده منتظر دسته‌بندی‌ها و شهرهای تحت پوشش بیشتر این سرویس باشید.

مزیت رقابتی فروشگاه اسنپ، نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین، سرعت در ارسال خریدهای شما و ارسال مستقیم از فروشگاه مورد علاقه‌تان است. در حال حاضر، سرویس فروشگاه اسنپ، اجناس مورد نیاز شما را از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین فروشگاه‌های شهر تهیه می‌کند و در کمتر از ۲ساعت به دست شما می‌رساند. فروشگاه اسنپ همزمان با شروع کار خود و با توجه به نزدیک بودن به نوروز، تخفیف‌های ویژه‌ای برای کاربران در نظر گرفته که در بخش‌های مختلف فروشگاه قابل مشاهده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز