خبرگزاری کار ایران

روش های شناسایی مراکز استخراج رمز ارز

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۷۰۱

مدیرعامل توانیر در مراسم آغاز چهارمین دور اقدام فراگیر مقابله با مراکز غیرمجاز رمز ارز و تعدیل روشنایی معابر تاکید کرد: شناسایی استفاده کنندگان از برق غیرمجاز متوقف نمی شود

به گزارش ایلنا از توانیر، محمدحسن متولی زاده با تصریح بر  حفظ آمادگی اکیپ های عملیاتی خاطرنشان کرد:  با توجه به اهمیت پایداری شبکه، محورهای مختلفی در هر دوره اقدام فراگیر تعریف می شود.

وی با اشاره به اهمیت شناسایی استفاده کننده غیرمجاز گفت: از آنجا که این اقدام تجاوز به حقوق مردم تلقی می شود،  مقابله با مراکز یا افرادی که به صورت غیرمجاز از برق برای استخراج رمزارز استفاده می کنند، ادامه خواهد یافت.

متولی زاده همچنین با بیان این که از سه روش برای شناسایی مراکز و استفاده کنندگان غیرمجاز برای استخراج رمز ارز استفاده می شود، تاکید کرد: مقایسه مصرف انرژی، بازرسی های همکاران واطلاع رسانی و مشارکت مردم، روشهایی است که در حال حاضر برای شناسایی این مراکز مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیرعامل توانیر ادامه داد: تا این لحظه با برگزاری مانورها و همکاری مستمر مردم،  حدود 70 هزار دستگاه شناسایی و جمع آوری شده است که با هماهنگی دستگاه های قضایی، اقدام مناسبی انجام شده است.

متولی زاده اظهار امیدواری کرد که فعالان این حوزه با بهره گیری از روش هایی برای مشارکت در این حوزه در نظر گرفته شده است، از راهکارهای قانونی برای استخراج رمز ارز استفاده و انشعاب برق دریافت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز