خبرگزاری کار ایران

اگر علاقه‌مند به سیم‌کارت دائمی با طرح‌های تشویقی خاص هستید، این گزارش را بخوانید

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۳۶۷

جدیدترین آمارهای (فصل پاییز) مربوط به حوزه ارتباطات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نشان می دهد که ضریب نفوذ تلفن همراه با تعداد بالغ بر 127 میلیون و 624 هزار مشترک موبایل به مرز 152 درصد رسیده است.

به گزارش ایلنا، این رشد بی سابقه در ضریب نفوذ تلفن همراه، علاوه بر مزایایی چون افزایش قدرت مشترکان در این بازار می شود، بر دایره رقابت بین اپراتورها نیز افزوده به گونه ای که اکنون شاهد ارائه طرح‌های تشویقی ویژه و خاصی از سمت اپراتورها هستیم که شاید به برکت همین رشد دامنه رقابت هاست.

بسته های تخفیفی و طرح های تشویقی ضمن اینکه برای مشترکان، مزیت اقتصادی بودن استفاده از موبایل را به همراه دارند، می توانند با ترغیب بیشتر کاربران به استفاده از خدمات تلفن همراه شود. انتخاب دقیق و با آگاهی، با خبر بودن از مزایا و معایب و نیازسنجی درست، اصولی است که باید برای انتخاب یک بسته تشویقی از آنها استفاده کنیم.

به عنوان مثال اخیرا یکی از کمپین های ویژه اپراتور اول تلفن همراه لانچ شده که قطعا برای هر رده فکری و سنی جذابیت های خاص خود را دارد.

ممکن است این پرسش به ذهن متبادر شود که طرح‌های تشویقی همراه اول و جوایز آن چه چیزهایی هستند؟ برای پاسخ به این سوال نیاز است که تا پایان و با بررسی طرح جدید «بسته خوش آمد سیمکارت دائمی همراه اول» همراه ما باشید.

متقاضیان سیم کارت دائمی همراه اول می توانند با مراجعه به کلیه نقاط فروش و خدمات همراه اول و فروشگاه آنلاین همراه اول اقدام به خرید سیم کارت دائمی با تخفیف 40 درصد و همچنین با بسته های خوش آمد زیر کنند:

30  گیگابایت اینترنت هدیه به مدت یک ماه (ویژه دائمی‌ها)

این بسته بصورت خودکار درزمان فعالسازی سیم کارت فعال می‌شود. مهلت زمانی استفاده از بسته هدیه اینترنت 30 روز است. همچنین امکان فعالسازی همزمان کلیه بسته های اینترنت با این بسته وجود دارد.

مکالمه با تعرفه نیم‌بها به مدت 6 ماه (ویژه دائمی‌ها)

در این طرح، از زمان فعالسازی سیم کارت تا شش ماه (180 روز) بعد، نرخ مکالمه درون شبکه و ثابت به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد. امکان فعالسازی همزمان این طرح با بسته‌های مکالمه مدار فیروزه‌ای، هدیه تولد، شتاب در پرداخت، مکالمه همراهی و یا سایر بسته های مکالمه و ترکیبی وجود دارد. همچنین امکان فعالسازی طرح 399 و 299 همزمان با این طرح ممکن نیست.

ماهانه 100 عدد پیامک (انگلیسی و فارسی) هدیه به مدت 6 ماه (ویژه دائمی‌ها)

این بسته به صورت خودکار در 6 ماه متوالی و همزمان با فعالسازی سیم کارت، فعال می‌شود و امکان فعالسازی همزمان این بسته با بسته پیامک همراهی و یا سایر بسته های پیامک و ترکیبی وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز