خبرگزاری کار ایران

کدام فیلم‌ها وام کرونا از فارابی گرفتند؟

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۶۳۵

بر اساس آماری که از سوی سازمان سینمایی پیرامون عملکرد مالی بنیاد سینمایی فارابی منتشر شد، لیست فیلم‌هایی که به خاطر شیوع کرونا از وام‌های بنیاد سینمایی فارابی استفاده کردند اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گزارش عملکرد مالی بنیاد سینمایی فارابی دارای بخش‌های مختلفی است که یکی از این بخش‌ها اعطای تسهیلات بانکی به فیلم‌هایی است که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند.

بر همین اساس هشت فیلم سینمایی با تکمیل مدارک توانستند این وام را دریافت کنند.

فارابی در توضیح این وام‌ها گفته است: بر اساس سیاست بنیاد سینمایی فارابی با هدف کارآفرینی و اشتغالزایی از سال ۱۳۹۶ پرداخت تسهیالت از طریق تفاهم نامه با صندوق اعتباری هنر محقق شده است. در این راستا بنیاد تا تاریخ تهیه این گزارش مبلغ چهل میلیارد ریال نزد صندوق اعتباری هنر سپرده‌گذاری کرده که به موجب آن تسهیلات با معرفی بنیاد توسط صندوق مذکور بر اساس ضوابط مربوطه جهت پرداخت به صندوق کارآفرینی امید ارجاع می‌شود.

شایان ذکر است بر اساس مصوبه ستاد سینمایی کرونا در سازمان سینمایی نیز مقرر شد برای ۲۱عنوان فیلم‌هایی که نوبت اکران نوروزی داشتند و به علت تعطیلی سینماها و شرایط کرونایی خسارت دیده‌اند توسط بنیاد سینمایی فارابی معرفی‌نامه صادر شود تا از طریق صندوق اعتباری هنرو صندوق کارآفرینی امید تسهیالت دریافت نمایند، از ۲۱عنوان فیلم مذکور تا تاریخ تهیه این گزارش و به شرح ذیل ۵ عنوان فیلم در مرحله تکمیل مدارک هستند و ۱۰ عنوان فیلم تسهیالتشان را دریافت نموده‌اند. 

فیلمهای «تومان»  سعید سعدی به مبلغ ۳میلیارد ریال، «پسرکشی»  صادق یاری به مبلغ ۳میلیارد ریال، «آزردگان»  مهدی فرد قادری به مبلغ ۵ میلیارد ریال، «شهر گربه‌ها و تورنادوی» سید جواد هاشمی ۱۰ میلیارد ریال، «هلزون» مزدک میرعابدینی به مبلغ ۵.۲ میلیارد ریال، «بی‌صدا حلزون» مرتضی شایسته به مبلغ ۳ میلیارد ریال و «زعفرانیه ۱۴تیر» سلیمان علی‌‌محمد به مبلغ ۳میلیارد ریال در مرحله تکمیل مدارک هستند.

همچنین هشت فیلم «خط استوا»، «دوزیست»، «تبسم تلخ»، «بازیو»، «زن‌ها فرشته‌اند۲»، «تعارض»، «عنکبوت» و «مورچه‌خوار» وام‌های خود را دریافت کردند که اسامی آن و میزان دریافتی در جدول زیر مشخص است.

 

کدام فیلم‌ها وام کرونا از فارابی گرفتند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز