خبرگزاری کار ایران

کتاب‌هایی درباره کسب و کار فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۵۲۹

به همت فرهنگسرای اخلاق همزمان با سال جهش تولید و به منظور توسعه کسب‌و‌کارهای کوچک و خانگی، چهار کتاب حوزه کسب و کار در فضای مجازی در قالب ویدئو کلیپ منتشر شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با سال جهش تولید و به منظور توسعه کسب و کارهای کوچک و خانگی مجموعه چهار جلدی جفری گیتومر که در زمینه فروش و وفاداری مشتری و توسعه شخصی به صورت بین‌المللی فعالیت می‌کند، ترجمه شد.

آثار او در مجموعه چهارجلدی شامل کتاب‌های طلایی، سیاه، سبز و قرمز منتشر و در ایران توسط فرخ بافنده ترجمه شده است.

بر اساس این گزارش، نویسنده در کتاب طلایی به سین جیم‌های فروش و به پرسش‌هایی که هر فروشنده‌ای با آن مواجه می‌شود جواب‌های راهگشا و کاربردی می‌دهد و در کتاب سیاه شیوه آشنا شدن با آدم‌های جدید و با نفوذ و برقراری رابطه‌های تازه با مخاطبان را آموزش می‌دهد و در کتاب سبز به هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها و در کتاب قرمز هم آموزش می‌دهد که چگونه جنس بفروشید در عین حالی که مشتریان از خرید لذت ببرند.

این خبر می‌افزاید: کتب چهارگانه جفری گیتومر که توسط علیرضا احدی پژوهشگر و کارشناس کسب و کارهای کوچک و خانگی معرفی شده است همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در قالب ویدئو کلیپ‌هایی تدوین و در فضای مجازی در صفحه اینستاگرام فرهنگسرای اخلاق به نشانی: Akhlagh.farhangsara@ و همچنین شبکه نشر مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهارده باز نشر داده شده است.

فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز