خبرگزاری کار ایران

حضور نمایش “labor” در فستیوال تیٔاتر بین‌المللی The Red Curtain آمریکا

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۸۹۴

نمایش “Labor” به نویسندگی و کارگردانی ماهانا نریمانی در ۲۸ و ۲۹ نوامبر (۸ و ۹ آذر) در جشنواره آنلاین The Red Curtain International اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، پنجاه و یکمین دوره فستیوال The Red Curtain آمریکا با رویکرد «در خانه بمانید، زنده بمانید» در پلتفورم Zoom به صورت پخش آنلاین در سراسر دنیا برگزار خواهد شد و نمایش “Labor” به کارگردانی «ماهانا نریمانی» در میان فینالیست‌های این فستیوال اجرا خواهد شد.

۹ نمایش حاضر در این فستیوال از کشورهای ایران، آمریکا، فنلاند، ایرلند، برزیل، سنگاپور، ولز و هند خواهد بود که توسط ۱۲ داور از سراسر دنیا انتخاب شده‌اند.

مونا ارباسی، مبینا روزبهانی، سپیده مظاهری تهرانی، کیمیا نهرین و ماهانا نریمانی بازیگران این نمایش هستند. همچنین مهدی مشهدی کاظمی؛ دستیار کارگردان، آرزو نصوحی؛ مترجم و تلما ابراهیمی؛ طراح پوستر این گروه هستند.

نمایش داستان چهار زن باردار را روایت می‌کند که یک سال پس از انتشار ویروس فیلوویرید به انستیتویی دولتی وارد می‌شوند تا صلاحیت آن‌ها برای مادر شدن و دریافت واکسن سنجیده شود.

اجرای نمایش "Labor" در این فستیوال به زبان فارسی و با زیرنویس انگلیسی خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت Theredcurtaininternational.org مراجعه کنند. با توجه به خیریه بودن درآمد این جشنواره پرداخت هزینه بلیت از رایگان تا هرمقداری که تماشاگران توانایی پرداخت آن را دارند، قابل تغییر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز