خبرگزاری کار ایران

افتتاح جشنواره فیلم مقاومت در جوار مزار شهید سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۵۱۰

آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با ادای احترام به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مرحله دوم شانزدهمین دوره این رویداد سینمایی، شنبه؛ یکم آذرماه با حضور جمعی از مدیران این جشنواره و هنرمندان بر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی و ادای احترام به مقام شامخ این سردار بزرگ محور مقاومت، آغاز به کار می‌کند. 

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به منظور پاسداشت و تکریم شهدای محور مقاومت به خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بخش «سیدالشهدای مقاومت» را در این دوره برگزار کرد. 

ژمرحله دوم شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در بخش‌های «سینمای ایران و جهان»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد و پژوهش تحلیل» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار می‌شود. 

همزمان با برگزاری مرحله دوم شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، آثار راه‌یافته به این جشنواره به صورت همزمان در دو پلتفرم «نما فیلم» namafilm. ir و «عماریار» ammaryar. ir اکران می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز