خبرگزاری کار ایران

داوری آثار جشنواره کتاب و رسانه

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۴۶۴

داوری آثار شرکت‌کنندگان در نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه با بررسی بیش از ۹۰۰ اثر در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، امیدعلی مسعودی دبیر نوزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه با اعلام این خبر گفت: با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه و دریافت بیش از ۹۰۰ اثر، مرحله داوری این جشنواره با بررسی و ارزیابی آثار توسط هیأت‌ داوران به‌طور رسمی آغاز شده است.

مسعودی افزود: هیئت داوران در بخش های مختلف جشنواره با بررسی آثار رسیده بعد از بررسی فنی، تخصصی و محتوایی؛ منتخبین جشنواره را با حضور رییس هیآت داوران، در مرحله نهایی انتخاب خواهد کرد.

مسعودی تصریح کرد: به منظور رعایت شیوه‌نامه‎‌های بهداشتی ناشی از تداوم شیوع کرونا، شیوه برگزاری آیین اختتامیه جشنواره پس از رفع محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به اطلاع برگزیدگان خواهد رسید چرا که می خواهیم مراسمی در خور برگزیدگان برگزار کنیم و پذیرای همه برگزیدگان از استان های مختلف در جشنواره باشیم.

دبیر جشنواره کتاب و رسانه گفت: همه تمهیدات برای برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره فراهم شده بود اما با توجه به شرایط پیش آمده در مورد نحوه برگزاری آیین اختتامیه باید منتظر بهتر شدن اوضاع بیماری کرونا باشیم چرا که حفظ سلامت برگزیدگان از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است. لذا به محض مساعد شدن شرایط یا اخذ تصمیم درباره چگونگی برگزاری این جایزه در شرایط کرونایی، اختتامیه نوزدهمین دوره این جشنواره را  برگزار خواهیم کرد.

بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «دانایی؛ مانایی» از ۲۴ آبان آغاز و تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز