خبرگزاری کار ایران

نشست‌های خانه کتاب و ادبیات ایران در آخرین روز «هفته کتاب»

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۱۸۴

​موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در آخرین روز بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران میزبان ۳ نشست تخصصی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، نشست‌هایی که در روز جمعه سی‌ام آبان ماه در بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از سوی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و تشکل‌های فعال حوزه نشر برگزار می‌شود، به شرح زیر است؛ 

در این روز از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ نشست «فقدان حمایت و نشر کتاب افراد دارای معلولیت (راهکارها و پیشنهادها)» با حضور منصور برجیان و منصور شادکام با مشارکت انجمن نابینایان و معلولان برگزار خواهد شد. 

همچنین از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ نخستین آیین ملی بزرگداشت ویرایش استادان، ویراستاران، پژوهشگران، ناشران، منتقدان، موسسه‌ها و فناوران با حضور مهدی صالحی با مشارکت انجمن ویرایش و درست‌نویسی برگزار می‌شود. 

در آخرین برنامه روز جمعه از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ هم آیین «تجلیل از مترجم برگزیده: محبوبه نجف خانی» با حضور محمدرضا اربابی با مشارکت کانون سراسری مترجمان برگزار برپا می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند این نشست‌ها را به صورت زنده از طریق اینستاگرام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی @khaneyeketab دنبال کنند. 

بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز