خبرگزاری کار ایران

دانلود فیلم چهل و هفت

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۱۴۱

فیلم سینمایی چهل و هفت در سامانه دانلود قانونی شبکه نمایش خانگی (حلال دانلود) منتشر شد.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، چهل و هفت فیلمی به کارگردانی و نویسندگی احمد اطراقچی و علیرضا عطاالله تبریزی و تهیه‌کنندگی ناهید دل آگاه محصول سال 96 است.

شقایق فراهانی، ریما رامین فر، حمیدرضا آذرنگ، لادن مستوفی و مهدی احمدی از بازیگران این فیلم هستند.

جهت دانلود قانونی فیلم چهل و هفت با حجم نیم بها بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود فیلم چهل و هفت

حلال دانلود چگونه کار می‌کند؟

دانلود حلال یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیرقانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به‌راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به‌صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش‌کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیررسمی و به ‌اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافی است محصول موردنظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب‌امتیاز محصولات واریز می‌شود.

علاوه بر فیلم چهل و هفت شما می‌توانید سریال‌های در حال توزیع شبکه نمایش خانگی نظیر سریال آقازاده و همچنین فیلم‌های هایلایت، دوئت، ایستگاه اتمسفر، زن ها فرشته اند 2 و … را نیز در سایت دانلود قانونی محصولات شبکه نمایش خانگی (حلال دانلود) به نشانی WWW.HALALDOWNLOAD.COM دانلود کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز