خبرگزاری کار ایران

ایده‌های الهام‌بخش و خلاق برای کار با کودکان منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۸۲۱

کتاب ایده‌های الهام‌بخش و خلاق برای کار با کودکان (چگونگی برقراری رابطه و فراهم ساختن امکان تغییر) روانه بازار کتاب شد.

به گزارش ایلنا، کتاب ایده‌های الهام‌بخش و خلاق برای کار با کودکان (چگونگی برقراری رابطه و فراهم ساختن امکان تغییر) نوشته دبورا پلومر با ترجمه دکتر فاطمه قدیری لشکاجانی توسط انتشارات ارجمند روانه بازار کتاب شد. 

امروزه با گسترش فن‌آوری و ورود به فضای مجازی گرچه کودکان می‌توانند مهارت‌های استدلال، همکاری و حل مسئله را بیاموزند و تصور ذهنی خود را گسترش دهند ولی فرصت‌های کمتری برای بازی آزاد با همسالان و لذت بردن و یادگیری در مورد دنیا و یکدیگر از طریق بازی برایشان فراهم است. نویسنده معتقد است برای به حداکثر رساندن سطح بهزیستی کودکان لازم است برای آن‌ها تجربه‌های باکیفیتی از فعالیت‌های خلاقانه فراهم شود تا بدون انکار فایده و لذتی که می‌توانند از درگیری با فن‌آوری به دست آورند و محدودسازیِ استفاده از بازی‌های رایانه‌ای، فرصت تجربۀ احساسات لذت‌بخش ناشی از تماس با دوستان از طریق سایر ابزارها را پیدا کنند و درکشان از این دنیای بزرگ توسعه داده شود. در این راستا در سرتاسر کتاب پیشنهادهای عملی مفیدی ارائه شده است. این کتاب با استفاده از روش‌های خلاقانه‌ای همچون تصویرسازی ذهنی، قصه‌گویی و نمایش عروسکی، راهکارهای مؤثری را در جهت ایجاد رابطه‌ای تسهیل‌گر با کودکان و پروش تاب‌آوری هیجانی و مهارت‌های کنارآمدن با پستی- بلندی‌های زندگی معرفی می‌کند که در خانه، مدرسه یا شرایط درمانی قابل استفاده هستند. نویسنده در ابتدا به معرفی دوازده اصل در زمینۀ برقراری رابطه با کودکان می‌پردازد و ویژگی‌های رابطه‌ای را که بتواند تسهیل‌گر تغییر باشد، برمی‌شمرد. آن‌گاه به هر یک از روش‌های تصویرسازی ذهنی، قصه‌گویی و نمایش عروسکی در فصول جداگانه پرداخته و فعالیت‌هایی را پیشنهاد می‌دهد تا شما را تشویق کند تجربه‌تان را کم‌کم پرورش دهید، ایده‌های مختلف را امتحان کنید و در مورد ارتباطشان با موقعیت‌تان بیاندیشید. به‌گونه‌ای که وقتی کتاب را تمام کردید، در کاربرد این روش‌ها احساس اعتمادبه‌نفس خواهید کرد و در گفتن یک یا چند قصۀ شفاهی استاد خواهید شد. این پایه‌ای برای کارهای بیشترتان خواهد شد. 

این کتاب با قیمت ۳۱هزار تومان در کتاب‌فروشی‌ها و نیز با ده درصد تخفیف در سایت انتشارات به نشانی https://www.arjmandpub.com/ قابل دسترسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز