خبرگزاری کار ایران

پایان تولید فصل دهم «خانه ما» در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۷۵۱

تولید فصل دهم مستند- مسابقه «خانه ما» در شهر قزوین به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، پس از پخش قسمت ویژه «خانه ما کرونایی» در تابستان، تولید تولید فصل دهم مستند-مسابقه «خانه ما» از اوایل فصل پائیز با رعایت کامل پروتکل‎‌های بهداشتی در شهر قزوین آغاز شد که پس از دو ماه کار در شرایط کاملا ویژه و رقابت سه خانواده، تصویربرداری این فصل با پایان جشن تولید دهمین فصل این مستند مسابقه به پایان رسید. 

علی رغم تولید فصل دهم «خانه ما» در شرایط کرونایی کلیات برنامه نسبت به فصل‌های دیگر تفاوت زیادی پیدا نکرده اما مهمترین تفاوت این فصل جریان داشتن کرونا در زندگی است و اینکه خانواده‌ها چگونه توانسته‌اند با وجود حضور این میهمان ناخوانده زندگی خود را مدیریت کنند و در کنار آن چند آیتم ویژه برای فصل دهم طراحی شده که موجب غافلگیری مخاطبان خواهد شد. 

در فصل دهم مستند- مسابقه «خانه ما» سه خانواده در شهر باستانی قزوین به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا در پایان خانواده برگزیده براساس پس‌انداز خود بتواند برنده جایزه صد برابری مبلغ پس‌انداز خود شود. 

«خانه ما» یک مستند-مسابقه یا «رئالیتی‌شو» ی خانوادگی است که با محوریت سبک زندگی، مدیریت هزینه‌ها و ایجاد و حفظ نشاط خانوادگی تولید و پخش می‌شود. 

در این مسابقه تلویزیونی، سه خانواده در یک بازه زمانی یک ماهه و در چهارچوب مبلغی مشخص، ضمن انجام فعالیت‌های روزمره و تفریحات خانوادگی، باید در قالب یک کسب و کار خانوادگی درآمدزایی نیز داشته باشند. 

در فصل دهم «خانه ما» که به تهیه‌کنندگی احمد شفیعی در استودیو نوبین و با سرمایه‌گذاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج تولید شده است امین کفاش و مسلم تهرانی به عنوان کارگردان، حسن ناحی مدیر تصویربرداری و محسن مرادی مجری طرح حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز