خبرگزاری کار ایران

در احکامی جداگانه از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

مدیران کل دفاتر توسعه کتاب و کتابخوانی و مطالعات و برنامه ریزی راهبردی منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۴۳۱

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه مدیران کل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی و دفتر مطالعات و برنامه ریزی راهبردی این وزارتخانه را منصوب کرد.

​به گزارش ایلنا، سیدعباس صالحی در حکمی علیرضا صدرالدینی را به عنوان مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی و محمدجواد مرادی نیا را به عنوان مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی راهبردی این وزارتخانه منصوب کرد. 

در حکم سیدعباس صالحی خطاب به علیرضا صدرالدینی آمده است: 

«نظر به سوابق علمی، فرهنگی و تجربیات اجرایی جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم امور فرهنگی به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی منصوب می‌شوید. 

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و تعامل با نویسندگان، ناشران و اصحاب فرهنگ و هنر و بهره گیری از شخصیت‌های فرهیخته و صاحب نظر در جهت برنامه ریزی برای تولید، توسعه و ترویج آثار مکتوب گسترش فرهنگ مطالعه و پژوهش و ترویج کتاب و کتابخوانی با هدف رشد و ارتقای سطح معرفت، دانش و فرهنگ ایرانی اسلامی، موفق و موید باشید.» 

همچنین در حکم سیدعباس صالحی خطاب به محمدجواد مرادی نیا نیز آمده است: 

«نظر به سوابق علمی، فرهنگی و تجربیات اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی راهبردی منصوب می‌شوید. 

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در جهت برنامه ریزی هدفمند بر مبنای سیاست‌های اعلام شده با هدف ارتقای سطح معرفت، فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی، موفق و موید باشید.» 

گفتنی است، پیش از این علی اصغر سیدآبادی عهده دار این مسوولیت در دفتر مطالعات و برنامه ریزی راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز