خبرگزاری کار ایران

اجرای آنلاین کمدی «اتاقی در هتل پلازا» در فضایی متفاوت

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۲۷۶

«اتاقی در هتل پلازا» به کارگردانی مریم باقری، روز جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰ به صورت آنلاین در اینستاگرام اجرا و پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، تمرین نمایشنامه «اتاقی در هتل پلازا» ترجمه شهرام زرگر به کارگردانی مریم باقری اوایل مهر ماه آغاز شده و قرار است، جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰ به صورت آنلاین در اینستاگرام اجرا و پخش شود.

تماشای این نمایش برای عموم رایگان است.

داستان نمایش به رابطه زن و شوهری می‌پردازد که در شب عروسی دخترشان دچار چالش بزرگی شده‌اند.

«هتل پلازا» یکی از کمدی‌های جذاب نیل سایمون است که بعد از «پابرهنه در پارک» توسط مریم باقری کارگردانی می‌شود.

این کار برای اولین بار در ایران انجام می‌شود و اجرای آن در یک فضای کاملا متفاوت و با توجه به شرایط سختی که این روزها مادر هنر «تئاتر» را احاطه کرده است، می‌تواند بسیار راه‌گشا باشد و اهالی هنر و علاقه‌مندانش را بر سر ذوق آورد.

عوامل این نمایش عبارتند از:

مجری طرح: وحید نیکخواه‌آزاد، تهیه‌کننده: نیاز اسماعیل‌پور، کارگردان: مریم باقری.

بازیگران: مسیح کاظمی، محسن بهرامی، حمیدرضا بهرامی، مهدیه سلیمانی

دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: امید آراسته، دستیار دوم کارگردان: لاله حشمت‌پسند، تصویربردار آنلاین: رضا فرساد، صدابردار: آرش نجفیان، طراح گریم: مونا سادات طباطبایی، مجری گریم آقایان: حسین ترحم، موسیقی: جواد بیات، عکاس و طراح پوستر: مینا قانع و ساخت تیزر: امیر پورصفا.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز