خبرگزاری کار ایران

کارگاه آموزشی «حمایت از حقوق مولفین و مصنفین در ایران» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۹۴۹

وبینار تخصصیِ کارگاه آموزشی «حمایت از حقوق مولفین و مصنفین در ایران» از سری نشست‌های «مالکیت معنوی» هم‌زمان با پنجمین روز هفته کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، وبینار تخصصیِ کارگاه آموزشی «حمایت از حقوق مولفین و مصنفین در ایران» چهارشنبه (۲۸ آبان ماه) با حضور دکتر رحیم پیلوار استادیار دانشکده حقوق دانشگاه تهران از سوی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار خواهد شد. 

«حق مالکیت معنوی» از جمله شاخه‌های رشته حقوق است که به حمایت از افکار و ایده‌های خلاقانه افراد می‌پردازد و برای اولین بار در سال ۱۳۱۰ قانونی تحت عنوان قانون ثبت علایم و اختراعات در ایران تصویب شد که از علامت تجاری و اختراعات حمایت می‌کرد، پس از آن در سال ۱۳۴۸ در زمینه کپی رایت، قانون حمایت از حقوق مؤلفین، مصنفین و هنرمندان تصویب شد که از حقوق پدید آورندگان آثار علمی، ادبی و هنری حمایت می‌کند و هم اکنون نیز لازم الاجرا است. 

موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در قالب یک برنامه آموزشی فشرده، وبینار «حمایت از حقوق مولفین و مصنفین در ایران» را به‌منظور یافتن راه‌کارهای منطقی و اصولی، مسایل حرفه‌ای و مشکلات مربوط به مالکیت معنوی و افزایش مهارت‌های مخاطبین در این حوزه را چهارشنبه (۲۸ آبان) از ساعت ۱۴ برگزار خواهد کرد. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار می‌توانند ازطریق پلتفرم Team link، با لینک ۶۳۲۲۰۳۴۵۵۸ وارد شوند. 

بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «دانایی؛ مانایی» از ۲۴ آبان آغاز و تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز