خبرگزاری کار ایران

مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری گچساران مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۴۳۳

فرماندار گچساران گفت: براساس آخرین تصمیم ستاد مقابله با کرونا تمامی مسیرهای منتهی به روستاهای گردشگر این شهرستان مسدود و هرگونه تجمع در این مکان‌ها برخورد قانونی دارد.

به گزارش ایلنا، علی خوانپایه (فرماندار گچساران) اظهار کرد: تمام مسیرهای منتهی به روستاهای گردشگری گچساران مسدود شده است.

او ادامه داد: شهرستان گچساران جزو ۴۶ شهرستان بحرانی کشور در زمینه کرونا است و تاکنون محدودیت‌هایی برای جلوگیری از انتشار و گسترش این بیماری اعمال شده است.

فرماندار گچساران عنوان کرد: یکی از مصوبات ستاد کرونا تعطیلی دو هفته‌ای بازار و بعد از فعالیت بازاریان تا ساعت ۱۸ بعدازظهر است که هم اکنون این مصوبه در حال اجراست.

خوانپایه ابراز کرد: این مصوبات و محدودیت‌ها در جهت کنترل و کاهش شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا اتخاذ شده است.

او تصریح کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی بازار و برخی صنوف و کاهش فعالیت کسبه، تعطیلی بانک‌ها، اجرای دورکاری در ادرات متاسفانه برخی از شهروندان به این مصوبات توجهی ندارند و اقدام به تجمع در مناطق گردشگری می‌کنند.

فرماندار گچساران ادامه داد: متاسفانه در فضای مجازی مشاهده شده که برخی‌ها در روستاهای گردشگری این شهرستان از جمله روستای گناوه لری، دیل ، آرو و دشتک دیل در ایام تعطیلات و به خصوص در بعدازظهر اقدام به تجمع و دورهمی خانوادگی می‌کنند که خود هر کدام ندانسته ناقل این بیماری هستند و روز به روز افراد مبتلا به کرونا در این شهرستان رو به افزایش است.

خوانپایه خاطرنشان کرد: براساس آخرین تصمیم ستاد مقابله با کرونا تمامی مسیرهای منتهی به روستاهای گردشگر این شهرستان مسدود و هرگونه تجمع در این مکان‌ها برخورد قانونی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز