خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های سومین روز هفته کتاب

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۹۶۸

موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در سومین روز از بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران میزبان پنج نشست تخصصی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، نشست‌هایی که در روز دوشنبه (بیست‌وششم آبان ماه) همزمان با سومین روز از بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به صورت مجازی از سوی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و تشکل‌های فعال حوزه نشر برگزار می‌شود، به شرح زیر است؛

در این روز از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ نشست «گسترش زبان فارسی در جهان و معرفی بهتر ایران» با حضور دکتر رضامراد صحرایی، دکتر ایوب دهقانکار، دکتر شهروز فلاحت‌پیشه و مسعود حسنی با مشارکت بنیاد سعدی برگزار خواهد شد.

همچنین در این روز از ساعت ۱۲ تا ۱۳:۳۰ نشست «نقش مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در تاریخ‌نگاری جنگ» با حضور محمدجواد اکبرپور بازرگانی، یدالله ایزدی و روح‌الله بابانژاد گتابی با مشارکت سازمان اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار می‌شود.

در ادامه برنامه‌های این روز نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ نشست «بازاریابی در حوزه کتاب» با حضور دکتر هرمز مهرانی،  دکتر گلاره مرتضایی و محمدرضا مهدوی با مشارکت انجمن بازاریابی اجرا شده و از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ نیز نشست «نقش تفکر انتقادی در ترویج کتابخوانی» با حضور دکتر ابراهیم خدایار، دکتر محسن حاجی‌زین ‌العابدینی و دکتر فواد مولودی با مشارکت انجمن نقد ادبی و شبکه مروجان کتابخوانی کشور برگزار می‌شود.

در آخرین برنامه از سومین روز هفته کتاب، نشست «ارتقاء فرهنگ کتابخوانی در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر» از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ با حضور دکتر محمد سمیعی، دکتر روح‌الله حسینی و دکتر احمد شاکری با مشارکت دانشکده مطالعات جهان  دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند این نشست‌ها را به صورت زنده از طریق اینستاگرام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی @khaneyeketab  دنبال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز