خبرگزاری کار ایران

رایزن فرهنگی سفارت ایتالیا مطرح کرد؛

آغاز دوره‌ جدید روابط فرهنگی و هنری میان ایتالیا و ایران بعد از کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۲۲۳

یاروسلاوا رومانووا (دبیر اول و رایزن بخش فرهنگی و مطبوعاتی سفارت ایتالیا در تهران) در بازدید از یازدهمین نمایشگاه دوسالانه ملی سرامیک ایران گفت: از تعامل و همکاری در برگزاری رویداد‌های هنری با فرهنگسرای نیاوران استقبال می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، "یاروسلاوا رومانووا" دبیر اول و رایزن بخش فرهنگی و مطبوعاتی سفارت ایتالیا در تهران، طی بازدید از یازدهمین نمایشگاه دوسالانه ملی سرامیک، با تقدیر از فرهنگسرای نیاوران و برگزارکنندگان این نمایشگاه، آثار ارائه شده در نمایشگاه را بسیار فاخرهمراه با معانی انسانی و معرفت‌شناسی عنوان کرد. 

در این بازدید که با مشایعت عبادرضا اسلامی کولایی،(مشاور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس فرهنگسرای نیاوران) و فربد همت آزاد (دبیر انجمن سفالگران) همراه بود رایزن فرهنگی سفارت ایتالیا با اشاره به سوابق روابط فرهنگی و هنری میان دو کشور و موثر بودن چنین روابطی در استحکام دوستی بین ایران و ایتالیا گفت: تلاش میکنیم تا با همکاری مجموعه‌های فرهنگی و هنری فعال با پیشینه تاریخی چون فرهنگسرای نیاوران در ایران، دوره‌ی جدید روابط هنری و فرهنگی میان دو کشور بعد از بیماری منحوس کرونا شکل بگیرد. 

عباد رضا اسلامی کولایی نیز در این بازدید با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالای میان دو کشور ایران وایتالیا در سخنانی با تاکید بر تعاملات هنری بویژه برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری دو کشور که موجب شناخت و تعالی بیشتر می‌شود، با تاکید بر لزوم ارتباط موثر و کارآمد میان کشور‌های اروپایی با ایران گفت: بسیار مشتاقم تا میان فرهنگسرای نیاوران و یکی از مراکز مهم و تاریخی کشور ایتالیا تفاهم نامه همکاری منعقد شود. اتفاقی که ماحصل آن می‌تواند نهایتا به همکاری و تعامل سازنده میان هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر دو کشور ختم شود. 

یازدهمین دوسالانه سرامیک آبان و آذر ماه سال جاری با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۲۰ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در گالری شماره یک و دو و نیز محوطه فرهنگسرای نیاوران میزبان تمامی علاقمندان به هنرهای تجسمی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز