خبرگزاری کار ایران

چرا مدیران تولید نماینده‌ای در ستاد ملی مبارزه با کرونای خانه سینما ندارند؟/ لزوم ارائه راهکارهای تخصصی و صنفی

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۱۳۴

هیات مدیره انجمن مدیران تولید سینما در نامه‌ای خطاب به محمدعلی نجفی رئیس هیات مدیره خانه سینما از بی‌توجهی نسبت به حضور نماینده‌ای از این انجمن در ستاد ملی مبارزه با کرونا انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هیات مدیره انجمن مدیران تولید سینما در نامه‌ای خطاب به رئیس هیات مدیره خانه سینما با اشاره به اهمیت مدیران تولید در تولید فیلم‌ها و سریال‌ها نسبت به نبودن نماینده‌ای از این انجمن در تصمیم‌گیری‌ها درباره شرایط تولید فیلم‌ها در دوران کرونا گلایه کرد. 

در متن نامه انجمن مدیران تولید سینما که به امضای محمدرضا منصوری رسید آمده است: جناب آقای محمدعلی نجفی

ضمن تشکر بابت تشکیل ستاد ویژه کرونا در خانه سینما به استحضار می‌رساند از آنجا که مدیران تولید در تمامی پروژه‌های سینمایی و غیرسینمایی در دست تولید نقشی مستقیم و انکارناپذیر در مدیریت امور اجرایی تولید و به ویژه نظارت بر رعایت اصولی پروتکل‌های بهداشتی و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا دارند، انجمن مدیران تولید بر این باور است که حضور نماینده این انجمن در ستاد مذکور بی‌تردید موجبات تسریع در اجرای بهینه مصوبات آن می‌گردید. 

در پایان این نامه آمده است: لذا بدینوسیله ضمن ابراز تاسف بابت‌عدم دعوت از نماینده این انجمن امیدواریم در انتخاب اعضا این ستاد نظرات شخصی و غیر صنفی اعمال نشده باشد. 

بنابراین گزارش، با شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور، خانه سینما تصمیم گرفت مجدد ستاد مبارزه با کرونا در سینمای ایران را در محل این نهاد صنفی مستقر کند. ستادی که اسفند سال گذشته شروع به کار کرد و به دلیل نبود حمایت توسط مدیران ارشد مبارزه با کرونا در اردیبهشت امسال فعالیتش به حالت تعلیق درآمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز