خبرگزاری کار ایران

مرور آثار مل گیبسون در شبکه نمایش

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۱۱۸

این شبکه به مناسبت پیش رو بودن روز کتاب و کتابخوانی در ژانر منتخب هفتگی خود به فیلم‌هایی با مضامین این روز می‌پردازد.

به گزارش ایلنا، این شبکه با توجه به اهمیت «کتاب و کتابخوانی» و توجه رسانه ملی به ترویج این موضوع، فیلم‌هایی با مضامین کتابخوانی و نویسندگی را در جدول هفتگی خود قرار داده است که هر روز ساعت ۱۹ در بخش موضوعی منتخب پخش خواهد شد. همچنین این شبکه در بخش صحنه گران به مرور آثار و فیلم‌های مل گیبسون خواهد پرداخت. 

ساعت ۱۳ نمایش: فیلم‌های ایرانی و تله فیلم‌های شبکه نمایش از شنبه ۲۴ تا جمعه ۳۰ آبان ماه به ترتیب: «چراغ‌های ناتمام» (فیلم شنبه ۲۴ آبان ماه به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی)، «سیب ترش»، «فرزندان»، «به قید قرعه»، «دست راست من»، «خاتم شیراز» و «عشق شیشه ای» به روی آنتن می‌روند. 

ساعت ۱۹ نمایش: این هفته شبکه نمایش در بخش موضوع منتخب هفتگی خود به فیلم‌های با مضامین کتاب خوانی و نویسندگی می‌پردازد که از شنبه تا جمعه به ترتیب «میزری»، «دزد و نویسنده»، «نابغه»، «خانم پاتر»، «خانه خلوت»، «چارلز دیکنز-مردی که سرود سال نو را نوشت» و «عجیب‌تر از داستان» پخش خواهند شد. 

ساعت ۲۱ نمایش: این شبکه در بخش صحنه گران به مرور آثار مل گیبسون بازیگر و کارگردان می‌پردازد. او که توانست با کارگردانی و بازی‌اش در نقش اصلی «شجاع دل» آن چنان مورد توجه تماشاگران و منتقدان قرار بگیرد که همزمان دو جایزه اسکار را برای بهترین فیلم و کارگردانی را از آن خود کند. 

فیلم‌های این بازیگر عبارتند از «سگ آبی»، «سازمان آلوده»، «اسلحه مرگبار ۴»، «لبه تاریکی»، «نشانه ها»، «باج» و «پرفسور و مرد دیوانه» است. 

ساعت ۲۳ نمایش: در بخش فیلم‌های جذاب شبکه نمایش، از شنبه تا جمعه به ترتیب فیلم‌های «استاد بزرگ»، «نمک و آتش»، «اینو تحلیل کن»، «سرقت معمولی»، «اولین قتل»، «پیرمرد و اسلحه» و «مایکل کلایتون» روی آنتن می‌روند. 

ساعت یک بامداد نمایش: فیلم‌های کلاسیک شبکه نمایش به ترتیب «آخرین موج»، «قطار سریع السیر فون رایان»، «جنون»، «قاتلی بر فراز ایگر»، «اگر زنده‌ای شلیک کن»، «مکالمه» و «دشمنی در اعماق» پخش می‌شوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز