خبرگزاری کار ایران

رکوردشکنی در تولید انیمیشن ایرانی/ ساخت مجموعه جدید در صبا

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۷۹۴

مرکز پویانمایی صبا با تولید ۵۲۶ قسمت از مجموعه «مهارتهای زندگی» و آغاز ساخت ۲۶ قسمت جدید این سریال انیمیشنی به رکوردی تازه در تولید انیمیشن ایرانی دست یافت.

به گزارش ایلنا، مجموعه «مهارتهای زندگی» به تهیه‌کنندگی رضا تقدسی و کارگردانی محراب ناصری و عبدالرحمن محمدی با تکنیک سه بعدی برای گروه سنی کودک و نوجوان به تولید ۵۵۰ قسمت رسیده و ۵۰ قسمت دیگر از آن کلید خورده و درحال تولید است. 

انیمیشن «مهارتهای زندگی» از مدت‌ها پیش تاکنون در شبکه‌های مختلف سیما پخش شده و می‌شود. 

گفتنی است گستردگی مفاهیم آموزشی در زمینه مهارت‌های زندگی، برای تولید این مجموعه فرصتی فراهم کرده تا طراحان این انیمیشن، این برنامه را به مرز تولید ۶۰۰ قسمت برساند و مولفه‌های متعددی را برای رسیدن به این هدف طراحی کنند. 

در این مجموعه موضوعاتی چون خودآگاهی، آداب و معاشرت، سبک زندگی، روابط اجتماعی، جامعه، خانواده، نماز، عفاف و حجاب، همدلی، برقراری ارتباط بین فردی، برقراری رابطه موثر، مقابله با هیجانات منفی، مقابله با استرس، حل مساله، تصمیم گیری، تفکر خلاق، تفکر انتقادی و آموزش مهارت‌های زندگی اجتماعی از زیرمجموعه‌های آموزش مجموعه «مهارتهای زندگی» است که هر کدام آن‌ها در قالب چند داستان با رویکردهای متعدد به تصویر کشیده شده‌اند. 

استقبال وزارت آموزش و پرورش از این مجموعه در حدی بوده است که بسیاری از مدارس در سطح کشور از این مجموعه به عنوان مواد سمعی و بصری کمک درسی استفاده می‌کنند. 

این مجموعه در گروه کودک مرکز پویانمایی صبا به مدیریت پوریا سازگار تولید می‌شود. 

مجموعه انیمیشن «مهارتهای زندگی» این روزها ساعت ۱۴ از شبکه پویا و ساعت ۱۵ از شبکه دو به روی آنتن می‌رود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز