خبرگزاری کار ایران

شانزدهمین جایزه «گرگم و گله می‌برم» از جشنواره فیلم ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۷۸۷

پویانمایی «گرگم و گله میبرم» ساخته امیرهوشنگ معین جایزه بهترین فیلم انیمیشن بخش مسابقه بین‌المللی سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه کورتی پونته (Corti a Ponte) کشور ایتالیا را از خود کرد.

به گزارش ایلنا، به دنبال اعلام برندگان بخش بین‌الملل مسابقه رسمی این دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه کورتی پونته، پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» از تولیدات سال ۲۰۱۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنده بهترین فیلم انیمیشن شد. 

این پویانمایی جایزه بهترین فیلم کوتاه انیمیشن جشنواره را به سبب سادگی، روانی و خوش‌آوایی دیداری و شنیداری که تجربه‌ی نمایش را به تماشا گذاشته است، دریافت کرد. 

انیمیشن هشت دقیقه‌ای «گرگم و گله می‌برم» برگرفته از داستانی با همین نام نوشته‌ی افسانه شعبان‌نژاد از انتشارات کانون پرورش فکری است که با تکنیک انیمیشن دیجیتال در امور سینمایی کانون تولید شده است. 

جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم کوتاه کورتی پونته که بخش عمده‌ی فیلم‌های خود را به کودکان و نوجوانان اختصاص داده امسال بخش کودک و نوجوان خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا در دو بخش برگزار کرد. 

بخش کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ (۴ تا ۷ مه ۲۰۲۰) در منطقه پونته سان نیکولو استان پادووا در حوالی شهر ونیز ایتالیا برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز