خبرگزاری کار ایران

بررسی استقبال جهان از شکست ترامپ در شبکه سحر

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۲۵۹

عوامل موثر داخلی و خارجی در شکست «دونالد ترامپ» و موضوع تقلب و دستکاری در روند پر مناقشه انتخابات آمریکا، موضوع امشب برنامه «میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر است.

به گزارش ایلنا، از مهم‌ترین محورهایی که در برنامه «کمپاس» بدانها اشاره خواهد شد عبارتند از: ضعف و ناکارآمدی نظام انتخاباتی آمریکا، لرزان بودن شالوده و بنیان‌های دموکراسی آمریکایی، انتظارات از تیم «بایدن» و دموکرات‌ها پس از راهیابی به کاخ سفید و تغییر ناپذیر بودن سیاست سلطه جویانه و امپریالیستی آمریکا به رغم کنار رفتم ترامپ. 

فرشید باقریان کارشناس مسائل سیاسی به عنوان مهمان حاضر در استودیوی «کمپاس» از تهران و ادراک عباس دیگر کارشناس برنامه به صورت ارتباط اسکایپی از نروژ به ارائه نظرات خود در این زمینه می‌پردازند. 

همچنین شکست فشار حداکثری آمریکا به ایران و امکان بازگشت این کشور به «برجام» و رویکرد دموکرات‌ها در قبال آذربایجان و مناقشه قره باغ، ترکیه، چین، اتحادیه اروپا، عربستان و رژیم صهیونیستی از موضوعات مورد توجه مخاطبان و بینندگان کانال آذری است که در برنامه «کمپاس» به آن‌ها اشاره خواهد شد. 

برنامه «میزگرد سیاسی» (کمپاس) دوشنبه نوزدهم آبان ساعت ۲۰:۴۰ به وقت تهران با اجرای غلامرضا صفوی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است. 

قهرمان نورانی تهیه کننده «کمپاس» است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز