خبرگزاری کار ایران

رادیو برای ناشنوایان هم شنیدنی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۷۵۶

شبکه رادیویی تهران تدابیری اتخاذ کرده تا ناشنوایان هم بتوانند از برنامه‌های این شبکه بویژه موضوعات مهم پزشکی بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا، اعظم ابراهیمی تهیه کننده برنامه «تهران کلینیک» ضمن اعلام این خبر گفت: شبکه رادیویی تهران در برنامه «تهران کلینیک» که در زمینه‌های پزشکی، بهداشت و سلامت، روانپزشکی و… روی آنتن می‌رود، شرایطی فراهم آورده تا ناشنوایان هم بتوانند از برنامه‌های رادیو بویژه در شرایط کنونی که اطلاع‌رسانی در خصوص ویروس کرونا و توصیه‌ها جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اهمیت خاصی برخوردار است؛ بهره‌مند شوند. 

وی یادآور شد: این ویژه برنامه که امروز ۱۸ آبان، با حضور مترجم ناشنوایان خانم رحمانی تقدیم حضور ناشنوایان و کم شنوایان شد با موضوع چربی خون و رابطه آن با بیماری‌های قلبی و عروق و با حضور کارشناس برنامه دکتر لایق متخصص قلب و عروق از ساعت ۱۰ با برنامه تهران کلینیک اجرا شد. 

گفتنی است؛ شبکه رادیویی تهران به مناسبت روز جهانی ناشنوایان، امکان استفاده ناشنوایان از رادیو را فراهم آورده بود، به دلیل استقبال بسیار تلاش بر آن شده تا در برخی از برنامه‌های ویژه از مترجم ناشنوایان استفاده شود. این گروه تنها قشری هستند که نمی‌تواننداستفاده کافی و وافر را از برنامه‌ها داشته باشند با توجه به این که بسیاری از مسائل و نکات بهداشتی که در خصوص ویروس کرونا گفته می‌شود را نمی‌توانند بشنوند. 

برنامه «تهران کلینیک» شبکه رادیویی تهران سال‌هاست که هر روز در زمینه‌های پزشکی، بهداشت و سلامت، روانپزشکی و… روی آنتن می‌رود و با توجه به این که ماه هاست؛ دغدغه همه افراد ویروس کرونا و مباحث مرتبط با این بیماری است، برنامه تهران کلینیک هر روز به صورت مستقیم در ارتباط با مسئولین پیگیر مطالبات مردمی، اخبار روز حوزه سلامت و تازه‌های پزشکی درباره ویروس کروناست و ضمن اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهای این بیماری به تجزیه و تحلیل آن‌ها می‌پردازد و آخرین و به روزترین اطلاعات و اخبار را به سمع مخاطبان می‌رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز