خبرگزاری کار ایران

معرفی اعضای نخستین دوسالانه جشنواره ملی چاپ و نشر

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۰۱۹

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی اعضای «نخستین دوسالانه جشنواره ملی چاپ و نشر» را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، محسن جوادی در احکامی جداگانه محمود شالویی، علیرضا اسماعیلی، فرزاد ادیبی، نیکنام حسینی‌پور، ایوب دهقانکار، محمدحسین شهامت‌پور، احمد ابوالحسنی، غلامرضا شجاع، علی‌اکبر ابراهیمی و مهرزاد دانش را به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری اولین دوسالانه جشنواره ملی چاپ و نشر منصوب کرد.
در متن هر یک از این احکام آمده است: 
«گستره فنی، هنری و بیانی آثار چاپی در ساحت کتاب و حوزه بسته‌بندی از مهم ترین سنجه‌های رسانه‌ای و فرهنگی این میراث ارزشمند است. در راستای تقویت این جایگاه مهم و نظر به تجربه و دانش و ذوق جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری نخستین دوسالانه جشنواره ملی چاپ و نشر (شامل بیستمین دوره جشنواره چاپ و چهارمین دوره نشان شیرازه) منصوب می‌شوید.
امید است به پشتوانه دانش و دقت نظر شما، غنای محتوایی، زبانی، هنری و فنی این رویداد فرهنگی سودمند‌تر به بار بنشیند و بهره‌ای نیکو به حوزه ارزشمند چاپ و نشر کشور رساند.»
بر اساس این گزارش، پیش از این نیز سید عباس صالحی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی جداگانه محسن جوادی را به عنوان رئیس شورای سیاست‎گذاری نخستین دوسالانه جشنواره ملی چاپ و نشر (شامل بیستمین دوره جشنواره چاپ و چهارمین دوره نشان شیرازه) منصوب کرده بود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز