خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان:

جشنواره موسیقی نواحی فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۸۹۰

مدیر‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری این استان است.

به گزارش ایلنا، فریدون فعالی (مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان) در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی نواحی ایران با اشاره به اینکه امسال کرمان میزبان سیزدهمین دوره از این جشنواره بود، افزود: این جشنواره می‌تواند فرصتی مناسب برای معرفی و شناساندن ظرفیت‌های گردشگری این استان با توجه به داشته‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی و همچنین جغرافیایی متنوع آن باشد.

او با بیان اینکه این استان با تمام ظرفیت‌های گردشگری آن یک بازار خاص گردشگری و قطب خاص گردشگری محسوب می‌شود، اظهار کرد: سال گذشته این جشنواره در بخش‌های مختلف گردشگری همچون باغ شاهزاده ماهان، کویر لوت و کاروانسرای گنجعلیخان کرمان اجرا و امسال این جشنواره با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

فعالی تصریح کرد: امیدواریم برای دوره های بعدی و سال‌های آتی بتوانیم میزبان بهتری برای اهالی فرهنگ و هنر کشور در این خطه از کشورمان باشیم که به حق در زمینه تنوع جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا حرف برای گفتن دارد که وجود 7 اثر تاریخی و طبیعی ثبت جهانی دلیلی بر این ادعا است.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به اینکه دوران کرونا فرصتی برای آماده‌سازی زیرساخت‌های گردشگری و همچنین تولید محتوا در زمینه جاذبه‌های گردشگری است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در دوران پسا کرونا با ظرفیت‌های بیشتر و شرایط بهتری میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز