خبرگزاری کار ایران

«مهدی رحمانیان» کاندیدای اصلح تشکل‌های صنفی مدیریتی رسانه‌ها در انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۴۴۱

کارگروه حکمیت تشکل‌های صنفی رسانه‌ها در انتخابات نماینده مدیران مسئول برای هیات نظارت بر مطبوعات، مهدی رحمانیان را به عنوان کاندیدای منتخب و اصلح در این انتخابات برگزید و به جامعه مدیران رسانه‌های کشور معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، کارگروه حکمیت که از نمایندگان انجمن مدیران روزنامه‌های غیر دولتی، انجمن صنفی مدیران نشریات ایران، انجمن مدیران رسانه‌های تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی کشور، تعاونی اصحاب رسانه‌ها و کمیته پیگیری مطالبات روزنامه‌های بخش خصوصی تشکیل گردیده، در همین زمینه بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر نمود:

بسمه تعالی

نشست کارگروه حکمیت نمایندگان تشکل‌های صنفی مطبوعات و رسانه‌ها برای انتخاب کاندیدای اصلح جهت نمایندگی مدیران مسؤول در هیأت نظارت بر مطبوعات، در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۹ برگزار و تصمیمات زیر اتخاذ شد:

توضیح اینکه با توجه به در اقلیت بودن نماینده مدیران مسؤول در بین هفت عضو هیأت مذکور؛ لازمه تأثیرگذاری صنفی در این هیأت، قدرت انتقال مطلب و همچنین توان دفاع از مدیران رسانه‌ها و اقناع مخاطب است که از وجوه تمایز نماینده منتخب خواهد بود. لذا برای احراز این خصوصیات، با بررسی معیارهایی به شرح زیر که برای انتخاب کاندیدای اصلح توسط «کارگروه حکمیت» تعیین شده بود به اظهار نظر پرداخت؛

۱- داشتن تجربه مدیریت و اداره یک بنگاه رسانه‌ای خصوصی

۲- نداشتن مناصب دولتی و حاکمیتی در زمان کاندیداتوری

۳- داشتن حسن شهرت صنفی

۴- قدرت اقناع افراد حاضر در جلسه

۵- نداشتن منفعت مالی و اعتباری حضور در هیأت نظارت

۶- داشتن شخصیت کاریزما و رأی‌آور در صنف رسانه

۷- دارا بودن تخصص و ظرفیت برنامه‌ریزی و پیشبرد اهداف مورد نیاز جامعه رسانه‌ای کشور

۸- داشتن توان گزارش‌دهی از پیشبرد برنامه‌ها

۹- برخورداری از دانش رسانه

۱۰- توان مطالبه‌گری برای پیگیری حقوق مدیران مسؤول

۱۱- در دسترس بودن برای مدیران سایر رسانه‌ها در زمان‌های لازم

این کارگروه با توجه به اهمیت ویژگی‌های مذکور، با احترام به تمامی افراد حاضر در این رقابت صنفی و تاکید بر ظرفیت‌های علمی، اخلاقی و رسانه‌ای آن‌ها و «صالح» دانستن آنان، مکلفاً جناب آقای «مهدی رحمانیان» مدیرمسؤول روزنامه موفق و شناخته‌شده شرق را به عنوان کاندیدای «اصلح» تشکل‌های صنفی-مدیریتی ذیل معرفی می‌نماید.

لازم به ذکر است تعدادی از کاندیداهای محترم نیز که خود دارای شایستگی‌های لازم بودند با عنایت به شاخص‌های فوق، به نفع جناب آقای رحمانیان انصراف داده‌اند.

بدیهی است انتظار جامعه رسانه‌ای از متولیان امر، برگزاری یک انتخابات «پاک» و «به دور از هرگونه شائبه» و با «رعایت اصل بی‌طرفی» و «محافظت از محرمانگی آراء» می‌باشد.

✓انجمن صنفی مدیران روزنامه‌های غیر دولتی

✓انجمن صنفی مدیران نشریات ایران

✓انجمن مدیران رسانه‌های تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی کشور

✓تعاونی اصحاب رسانه

✓کارگروه پیگیری مطالبات صنفی روزنامه‌های خصوصی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز