خبرگزاری کار ایران

چه فیلم‌هایی منتظر پروانه ساخت و نمایش هستند؟ / حاتمی‌کیای پسر سراغ «شمش طلا» رفت/ فیلم‌های فجر در صف اکران

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۹۴۹

جدیدترین فهرست متقاضیان پروانه ساخت و نمایش منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سازمان سینمایی با انتشار فهرستی از متقاضیان پروانه ساخت و پروانه نمایش اسامی درخواست‌کننده‌ها را به روزرسانی کرد. 

فهرست متقاضیان پروانه ساخت ۴۲ نفر است و اسامی آشنایی همچون یوسف حاتمی‌کیا با فیلمنامه «شمش طلا» به تهیه‌کنندگی ابراهیم حاتمی‌کیا، حسن توکل‌نیا با فیلمنامه «بین خودمون باشه»، آرمان زرین‌کوب با فیلمنامه «میرجاوه» و تهیه‌کنندگی محسن چگینی و سیدداود اطیابی با فیلمنامه «آب دوزدک» به تهیه‌کنندگی حسن علیمردانی به چشم می‌خورد. 

همچنین در فهرست متقاضیان پروانه نمایش ۴۹ فیلم بلند داستانی، مستند و کوتاه داستانی حضور دارند که آثار مطرحی همچون «مسابقه» ساخته منیژه حکمت، «سینما شهر قصه» ساخته کیوان علیمحمدی، «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور، «قصیده گاو سفید» ساخته بهتاش صناعی‌ها و «قصه عشق پدرم» ساخته محمدرضا ورزی در میان متقاضیان حضور دارند. 

این فهرست‌ها شامل فیلمنامه‌ها و فیلم‌هایی است که توسط تهیه‌کننده در سامانه صدور پروانه ساخت و نمایش ثبت شده است. 

فهرست متقاضیان پروانه ساخت سینمایی

متقاضیان پروانه نمایش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز