خبرگزاری کار ایران

اینستاگرام کودکان زیر ذره بین «مامان ها» / آسیب‌های عمل کردن به توصیه‌های روان‌شناسی بلاگرها

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۶۲۲

​برنامه تلویزیونی «مامان ها» این هفته با موضوع پرداختن به صفحات اینستاگرامی مادرها و افزایش سواد رسانه‌ای مادران نسبت به این صفحات روی آنتن شبکه سه می‌رود.

به گزارش ایلنا، «مامان‌‌‌‌‌ها» برنامه‌ای با موضوع سبک زندگی و تربیت فرزند است که پخش آن به تازگی در شبکه سه سیما آغاز شده است. 

این برنامه به تهیه‌کنندگی مجتبی حسینی و با اجرای منصوره مصطفی زاده روی آنتن می‌رود و در هر قسمت به موضوعاتی مرتبط با دغدغه‌های تربیتی فرزندان در یک دهه اخیر می‌پردازد. 

«مامان ها» این هفته به موضوع افزایش آگاهی و سواد رسانه‌ای مادران در اینستاگرام می‌پردازد. 

این موضوع در قالب یک پرونده چند قسمتی پیگیری می‌شود و به ابعاد مختلف مباحث مرتبط با مادرها و کودکان در اینستاگرام می‌پردازد و به سوالاتی در این باره پاسخ می‌دهد از جمله اینکه پشت صحنه عکس‌ها و صفحات خوش آب و رنگ مادران اینستاگرامی چگونه است؟ و یا عمل کردن به توصیه‌های بلاگرها و روان‌شناسان اینستاگرامی چه آسیب‌هایی فردی و اجتماعی برای مخاطبان این صفحات دارد؟ امروز ۱۱ آبان یکی از مادرانی که در زمینه توصیه‌های اینستاگرامی تجربه تلخی داشته است آن را در برنامه بازگو میکند. 

موضوعاتی چون تغییر روابط خانواده و نبود همبازی برای کودکان و نحوه استفاده فرزندان از تکنولوژی‌ها مثل موبایل و تبلت از جمله مباحث برنامه است. همچنین مشکلات شیوع کرونا و تاثیر آن بر تحصیل و آموزش مجازی از دیگر پرونده‌هایی است که در این برنامه باب گفتگو درباره آن‌ها گشوده خواهد شد و به این ترتیب برنامه قرار است به دغدغه‌های تربیتی مادران در دنیای مدرن بپردازد. 

این برنامه به سردبیری سیدمیلاد ناظمی و کارگردانی سعید ابراهیمی پنج روز در هفته از ساعت ۱۷:۳۰ روی آنتن شبکه سه می‌رود. 

تفاوت این برنامه با سایر برنامه‌های کارشناس محور در این حوزه تجربه‌هایی است که از زبان مادران بیان می‌شود؛ در هر برنامه سه مادر در مقابل منصوره مصطفی زاده قرار می‌گیرند و نسبت به موضوع طرح شده در برنامه از تجربه‌ها و دغدغه‌های شخصی خود سخن می‌گویند و علاوه بر حضور کارشناس از تجربه‌های این مادران نیز استفاده می‌شود. 

منصوره مصطفی زاده پیش از این به عنوان کارشناس کتاب کودک در آیتم‌های هفتگی برنامه «کتاب باز» دیده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز