خبرگزاری کار ایران

«عبور از گذشته» منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۱۴۰

کتاب «عبور از گذشته» نوشته پروفسور فرانسین شاپیرو با ترجمه عنایت‎اله شهیدی و عهدیه اکبری به زودی توسط انتشارات ارجمند روانه بازار کتاب می‌شود.

به گزارش ایلنا، کتاب «عبور از گذشته» نوشته پروفسور فرانسین شاپیرو راهنمایی مفید و کاربردی از خالق روان‌درمانی EMDR (حساسیت‌زدایی و بازپردازش با حرکات چشم) است. این روش که از پشتوانه پژوهشی و علمی بسیار بالایی برخوردار است تاکنون به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک کرده تا زندگی شادتر و آسوده‌تری داشته باشند.

فرانسین شاپیرو در این کتاب ضمن معرفی EMDR، روش‌های شناسایی و مقابله با خاطرات پردازش‌نشدهای که ریشۀ دردهای روحی و جسمی بوده و نحوۀ پاسخگویی ما در جهان را پایه‌ریزی می‌کنند، به زبان ساده و با مثالهای بالینی فراوان آموزش می‌دهد.

عبور از گذشته، منبع ارزشمندی برای درمانگران، درمانجویان و همچنین برای بسیاری از افرادی است که هر روزه خاطرات دردناک و آثار تجربیات آسیبزا زندگی مبارزه می‌کنند. دکتر شاپیرو در این کتاب روش درمانEMDR را در دسترس عموم قرار میدهد و با آموزش تکنیک‌های خودیاری، بهبودی از عوارض تروما را برای همه میسر می‌کند. نکته بسیار جالب و مفید دیگر کتاب آن است که خواننده میآموزد در چه شرایطی میتواند با استفاده از تکنیکهای کتاب به خود کمک کند و چه زمانی نیاز به مراجعه به درمانگر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز