خبرگزاری کار ایران

نقد و بررسی «شبی که ماه کامل شد» برای مخاطبان عرب زبان الکوثر

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۰۵۲

شادی زیدان، کارشناس سینمایی عرب در برنامه امشب «ماوراء العرض» شبکه الکوثر به نقد و بررسی فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد»، از آثار برجسته سینمای ایران در سال‌های اخیر می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکشنبه شب‌های هر هفته بررسی و مرورآخرین تحولات و خبرهای سینمایی جهان عرب و حوزه مقاومت در برنامه «ماوراء العرض» از شبکه الکوثر تقدیم مخاطبان عرب زبان می‌شود. 

این برنامه در دو بخش شامل سینمای جهان عرب و سینمای حوزه مقاومت یکشنبه‌ها بر روی آنتن می‌رود. 

در بخش اول برنامه امشب، تازه‌ترین وقایع و اتفاقات فرهنگی، هنری و سینمای کشورهای عربی با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص این روزهای جهان بررسی می‌شود. در بخش دوم برنامه گوشه‌هایی از فیلم «شبی که ماه کامل شد» با کارگردانی نرگس آبیار پخش خواهد شد. موضوع این فیلم به دستگیری «عبدالمالک ریگی» اختصاص دارد. 

شادی زیدان کارشناس سینمایی این برنامه ۳۵ دقیقه‌ای است که از لبنان به صورت ارتباط اسکایپی با برنامه، به بیان نقطه نظرات می‌پردازد. 

«ماوراء العرض» یکشنبه یازدهم آبان ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران با اجرای مشترک سوسن الهمة و زهرا موسوی بر روی آنتن شبکه الکوثر است. 

«ماوراء العرض» را محسن جعفری برای گروه اجتماعی شبکه الکوثر تهیه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز