خبرگزاری کار ایران

بازدید از تفرجگاه‌های گیلان و جلوگیری از برگزاری تورهای گردشگری

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۰۴۰

مسئولان گردشگری استان گیلان با تاکید بر انجام بازدید از تفرجگاه‌ها و مناطق توریستی گیلان از جلوگیری از برگزاری تورهای غیرمجاز خبر دادند.

به گزارش ایلنا، روزبه آلیانی (رییس دفتر بررسی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان) گفت: طی هماهنگی با پلیس اطلاعات و امنیت استان در تاریخ نهم آبان ماه از تفرجگا‌ها و مناطق گردشگری استان بازدید بعمل آمد و در این بازدید از حرکت یک تور گردشگری غیرمجاز ممانعت بعمل آمد و نیز با یک واحد صنفی که مبادرت به تبلیغ و فعالیت گردشگری می نمود برخورد و ضمن جمع آوری تبلیغات اقدامات لازم جهت پلمپ واحد متخلف در دستور کار قرار گرفت. 

وی با بیان ممنوعیت اجرای تورهای گیلانگردی برای راهنمایان و دفاتر خدمات مسافرتی گیلان ضمن انتقاد از باز بودن تفرجگاه‌های استان گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی استان انتطار می رود ستاد کرونای استان نسبت محدودیت‌ها در تفرجگاه‌ها سختگیری بیشتری بعمل آورد تا زودتر شاهد کمرنگ شدن این بیماری باشیم. 

آلیانی ضمن تشکر از ریاست و پرسنل زحمت کش پلیس اطلاعات و امنیت استان که در هفته‌های گذشته با برخورد قاطع از حرکت تورهای غیر مجاز ممانعت بعمل آوردند و دفاتر و راهنمایان گردشگری که با درک شرایط استان از برگزاری تورهای گردشگری خودداری می کنند اذعان داشت: بازدید از تفرجگاه‌های استان در هفته‌های دیگر ادامه خواهد داشت و افراد خاطی بدون اغماض برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز