خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی درگذشت/ پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۰۲۱

محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی درگذشت.

به گزارش ایلنا، محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی صبح امروز بر اثر بیماری کرونا درگذشت. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت این مسئول در استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت. 

در متن پیام تسلیت سیدعباس صالحی آمده است: 

«خبر درگذشت مدیر توانا و متعهد، مرحوم محمد محمدپور مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و از جانبازان دوران دفاع مقدس موجب تاسف و تاثر عمیق گردید. 

آن مرحوم از جمله مدیران فرهنگی کاردان و سختکوشی بود که در دوران مسئولیت خویش همواره منشاء و اثر خالصانه در خدمت اهالی فرهیخته فرهنگ و هنر به ویژه هنرمندان خطه آذربایجان بود. 

اینجانب فقدان این همکار تلاشگر را به خانواده آن مرحوم و مدیران و کارکنان عزیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و همنشینی با اولیاء الله و برای بازماندگان معزز صبر و اجر خواستارم.» 

گفتنی است، محمد محمدپور متولد ۱۳۴۷ سلماس و کارمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. 

وی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشته و در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع جانبازی نائل آمده بود. 

محمدپور دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته روانشناسی عمومی از دانشگاه تبریز بوده و دانشجوی دکترای تخصصی روانشناسی و دارای پروانه تخصصی از سازمان نظام روان‌شناسی کشور بود. 

ریاست هیئت مدیره و مدیریت عامل موسسه علمی، فرهنگی و هنری هجرت سلماس، مدیریت مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، ریاست کتابخانه مرکزی و عضویت در هیئت امنای کتابخانه ملی تبریز، معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیریت اجرایی چهارمین و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، مشاور فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران اداره کل، مدیریت روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، مدیریت موزه مقبره الشعرا و تدریس در مراکز آموزشی از جمله در دانشگاه شهید مدنی، مدیریت اجرایی جشنواره فیلم رحمت و جشنواره سفرنامه‌نویسی رضوی از دیگر سوابق وی است. 

وی همچنین مولف دو کتاب «سیری در مفاهیم وکلید واژه‌های فرهنگ و هنر» و «کنکاشی پیرامون عزت نفس» بوده و فعالیتهای فرهنگی، مطبوعاتی، پژوهشی و ترجمه فراوانی را در کارنامه‌ی خود داشت. 

محمد محمدپور از سال ۱۳۹۵ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز