خبرگزاری کار ایران

سومین همایش سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۹۴۶

رییس سومین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی از برگزاری افتتاحیه این رویداد در ۱۷ آبان ماه خبر داد و گفت: این رویداد با هدف کمک به تولید دانش و استفاده از ظرفیت بسیار خوب پژوهشگران جهت نیل به توانمندسازی مخاطبان و تاکید بر ضرورت توجه به شیوه‌های حکمرانی نوین برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حسن بشیر – رئیس سومین همایش ملی سواد رسانه‌ای – با تاکید بر اینکه امروزه ضرورت و اهمیت سواد رسانه‌ای بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: شهروندان هزاره سوم برای زیست بهتر در جامعه شبکه‌ای راهی جز ارتقای مهارت و دانش سواد رسانه‌ای خود ندارند. 

رییس همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با تاکید بر اینکه این همایش به شکل مجازی برگزار می‌شود، گفت: کرونا و شرایط مترتب از آن سبب شد همایش همان ابتدای شیوع این ویروس، موضوع «کرونا» را به عنوان یکی از محورهای همایش اعلام کرده و از پژوهشگران بخواهد در زمینه این موضوع جدید به تجربه نگاری، تولید دانش و ادبیات مناسب داشته باشند که این محور با استقبال خوبی نیز مواجه شده است. 

او با بیان اینکه همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی از پتانسیل‌های موجود دانشگاه و پژوهشگاه‌ها برای کمک به غنای محتوایی و دانشی این رویداد بهره برده است، خاطرنشان کرد: رویداد پیش رو با پنج پنل تخصصی با عنوان‌های «بومی‌سازی ادبیات و سواد رسانه ای»، «نسبت حکمرانی نوین و سواد رسانه ای»، «مردمی‌سازی سواد رسانه ای»، «کاربردی‌سازی سواد اطلاعاتی و «کرونا و سواد رسانه ای» و «کارگزاران و سواد رسانه‌ای» و «سواد رسانه‌ای و فعالیت رسانه ها» از ۱۷ آبان روزهای زوج ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار خواهد شد. 

بشیر با بیان اینکه اختتامیه سومین همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی ۲۷ آبان ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند افتتاحیه، پنل‌های تخصصی و اختتامیه این رویداد را از طریق لینک https://vc.isu.ac.ir/ch/milconf به صورت آنلاین دنبال کنند. 

بشیر در پایان با بیان اینکه اطلاعات مربوط به همایش از طریق سایت این رویداد به آدرس milconf. ir اطلاع‌رسانی خواهد شد، تاکید کرد: کتاب مقالات این همایش نیز منتشر خواهد شد. همچنین این همایش از درجه علمی ISC برخوردار است و توسط دانشگاه امام صادق (ع) و مشارکت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز