خبرگزاری کار ایران

اتحادیه تهیه کنندگان خطاب به پروژه‌های سینمایی: هنرمندان را بیمه کرونا کنید

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۵۵۰

رئیس اتحادیه تهیه‌کنندگان با اشاره به شیوع گسترده بیماری کرونا گفت: اتحادیه از همکاران تهیه کننده انتظار دارد در هنگام تولید همچون گذشته کلیه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش ایلنا، سید غلامرضا موسوی رییس اتحادیه تهیه کنندگان سینمای ایران با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور عنوان کرد: با توجه به گسترش روز افزون کرونا و لزوم حفاظت از همکاران هنگام تولید فیلم، لزوم دقت بیشترهمکاران تهیه کننده در رعایت شرایط بهداشتی و پروتکل‌های ویژه تولید کاملا ضروری است. 

وی افزود: اتحادیه از کلیه همکاران انتظار دارد که علاوه بر بیمه مسئولیت مدنی و حوادث، حتماکارکنان پروژه بیمه کرونا نیز بشوند. 

موسوی افزود: خوشبختانه همکاران ما در سینمای ایران اعم از کارکنان سالن‌های سینما و تهیه کنندگان حرفه ای، پروتکل‌ها را در حد خوبی رعایت کرده‌اند و لازم می‌بینم از کارکنان سینماها، مدیران سالن‌ها به خاطر رعایت دقیق نکات ایمنی و همچنین تهیه کنندگان همکار تشکر و قدردانی کنم. 

وی افزود: در چنین شرایطی از تهیه کنندگان همکار انتظار داریم که حتی المکان از اعضای صنوف خانه سینما در پروژه‌ها استفاده کنند تا بیکاری مشکل دیگری بر مشکلات اعضای محترم صنوف اضافه نکند. بخصوص که در بین اصناف تولیدی، رده‌های کیفی و کمی شغلی با دستمزدهای متفاوت وجوددارد و تهیه کنندگان می‌توانند بهترین‌های هر حرفه را برای پروژه‌های خود انتخاب کنند. 

موسوی ضمن تاکید مجدد بر لزوم رعایت استاندارد بهداشتی و پروتکل‌های اعلام شده از سوی کارگروه کرونا سازمان سینمایی، تاکید کرد که تهیه کنندگان در پروژه‌های سینمایی و سریال‌ها مدیر ومسئول پروژه هستند و بنابراین انتظار می‌رود که هم چنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حافظ جا ن تک تک اعضای پروژه باشند و اجازه ندهند که فرد یا افرادی باعدم رعایت نکات بهداشتی به جا ن دیگر همکاران پروژه لطمه وارد کنند. طبیعتا انتظار داریم با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد لازم صورت پذیرد و رفتار این افراد به صنوف ذیربط و اتحاد یه اعلام گردد. 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که رفتارهای حرفه‌ای اعضا پروژه باعث تداوم تولید و نمونه‌ای همچون گذشته برای دیگر اصناف کشور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز