خبرگزاری کار ایران

کوزه عسل نیست را آنلاین ببینید

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۷۰۱

فیلم نمایش «کوزه عسل نیست» به نویسندگی و کارگردانی عادل بزدوده از تولیدات سال ۱۳۹۴ مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در صفحه «نمایش‌نما» پایگاه اینترنتی کانون اکران شد.

به‌گزارش ایلنا، این نمایش کاری از گروه مبارک‌نامه است که با تکنیک تلفیق زنده و عروسکی اجرا شده است.

بر اساس این گزارش داستان تئاتر «کوزه عسل نیست» قصه‌ی خرس مهربانی است که تلاش می‌کند به زنبورهای عسل کمک کند تا برای آن‌ها دشت‌هایی پر از گل پیدا کند. خرس مهربان، عسل‌ زنبورها را به امانت نزد خود نگه می‌دارد تا این‌که روزی متوجه می‌شود یکی از کوزه‌های عسل نیست و ادامه‌ی ماجرا...
کارگردان تلویزیونی این اثر مهدی گنجی است و آرش شریف‌زاده، سحر زینعلی، آنا نمک‌چیان، سپیده زینعلی، ناصر احمدی‌فر، سینا رستگاری، محمدعلی ابراهیمی، زهرا علیجانی، ریحانه مطهری، حمیدرضا مردمی به‌عنوان عروسک‌گردان در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

طراحی صحنه و عروسک نمایش «کوزه عسل نیست» را خود بزدوده برعهده داشته است و علیرضا حسین‌پور، نسیم یاقوتی و آنا نمک‌چیان در کار ساخت دکور و عروسک‌ها با او همکاری داشته‌اند.
هم‌چنین شاعر و آهنگ‌ساز این اثر هنری محمدرضا معین است و آرزو رونقی و حمیدرضا بزدوده به عنوان دستیار اول و دوم کارگردان بوده و محمدرضا شاملوفرد اجرای نور و صدا را برعهده داشته است.
نمایش «کوزه عسل نیست» در سال ١٣٩۵ هم به بخش صحنه‌ای شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران- مبارک راه پیدا کرد.
علاقه‌مندان با مراجعه به صفحه «نمایش‌نما» پایگاه اینترنتی کانون به نشانی th.kpf.ir تا پایان آبان ۱۳۹۹ می‌توانند فیلم این تئاتر را در فضای مجازی تماشا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز