خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۸۰۸

​وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی محمدی را به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم سیدعباس صالحی خطاب به مهدی محمدی آمده است: «نظر به شایستگی، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی منصوب می‌شوید. 

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود، در زمینه هماهنگی امور مربوط به دفتر وزارتی، با همدلی، تعامل و همکاری موثر با معاونت ها، سازمان‌های تابعه، مدیران کل ستادی و استانی و موسسات وابسته، ابلاغ قوانین، مقررات و بخشنامه ها، پیگیری و دستورات و مصوبات و تهیه گزارش‌های لازم از فعالیت‌ها و نظارت بر انجام مکاتبات، اسناد و سوابق حوزه وزارتی موفق و موید باشید.» 

آیین تکریم محمدمهدی احمدی مشاور پیشین وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و همچنین معارفه مهدی محمدی عصر امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. 

به گزارش ایرنا، مهدی محمدی پیش از این با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عهده دار سمت دبیر هیات رسیدگی به امور مراکز و موسسات فرهنگی را عهده دار بود. وی همچنین به عنوان «رئیس ستاد برگزاری انتخابات اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت» نیز از وی وزیر فرهنگ منصوب شده بود. 

محمدمهدی احمدی مشاور و مدیرکل سابق حوزه وزارتی این وزارتخانه نیز پیش از این مسوولیت مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشت که جایگزین امین عارف نیا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز