خبرگزاری کار ایران

انتخاب رئیس هیئت داوران جشنواره کتاب و رسانه

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۵۵۰

با حکم دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه، حسن خجسته به‌عنوان رئیس هیئت داوران این دوره از جشنواره کتاب و رسانه انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، امیدعلی مسعودی دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه، حسن خجسته را به‌عنوان رئیس هیئت داوران این دوره از جشنواره مذکور منصوب کرد. مسعودی همچنین رجبعلی سالاریان را به عنوان رئیس هیئت اجرایی نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه منصوب کرد.

حسن خجسته دانشیار گروه رادیو دانشکده تولید دانشگاه صدا و سیما است و سردبیری برنامه‌های صبحگاهی «سلام، صبح بخیر»، «سلام تهران» و معاون صدای جمهوری اسلامی ایران، مدیر گروه اجتماعی رادیو تهران و... را در کارنامه کاری خود دارد. او ده‌ها کتاب و مقاله در زمینه رادیو ترجمه و تالیف کرده‌است که از جمله آنها می‌توان به  جامعه‌شناسی رادیو، جامعه‌شناسی رادیو و رسانه، مدیریت رسانه، جامعه، موسیقی، رادیو و... اشاره کرد.

رجبعلی سالاریان هم دکترای مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی، مدرس دانشگاه، مدیر گروه روابط عمومی و امور فرهنگی در دانشگاه است و مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران  را نیز برعهده دارد.

آیین پایانی نوزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه و معرفی برگزیدگان، همزمان با بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در روزهای آبان‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز