خبرگزاری کار ایران

معاون میراث‌فرهنگی کشور درگذشت یدالله زنوری را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۴۳۴

​معاون میراث‌فرهنگی کشور برای درگذشت یدالله زنوری که بر اثر بیماری کرونا فوت کرد، پیام تسلیت فرستاد.

به‌گزارش ایلنا، محمدحسن طالبیان (​معاون میراث‌فرهنگی کشور) با صدور پیامی درگذشت یدالله زنوری، از کارشناسان خبره و کارآمد مرمت و حفظ و احیای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را تسلیت گفت.

در متن پیام طالبیان آمده است: 

انا لله و انا الیه راجعون

این بار خبر تلخ از کردستان رسید. با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم جامعه میراث‌فرهنگی به‌ویژه حوزه مرمت و حفظ و احیا در سوگ یکی دیگر از کارشناسان خبره، پرتلاش، سختکوش، اخلاق‌مدار و مسئولیت‌پذیر خود نشست.

مرحوم یدالله زنوری کارشناس و کارشناس ناظر مرمت و احیای بسیاری از بناها، پل‌ها، مساجد و حمام‌های تاریخی کردستان پس از روزها مبارزه با بیماری کرونا سرانجام جان به جان آفرین تسلیم کرد. 

بی‌گمان تلاش و خدمتگزاری بی‌وقفه نزدیک به سه‌دهه حضور در عرصه خدمت به میراث‌فرهنگی و آثار به‌جای مانده از او در یاد و خاطره خانواده بزرگ میراث‌فرهنگی بر جای خواهد ماند و فقدانش موجب حسرت خواهد بود. درگذشت شادروان زنوری را به خانواده محترم، همکاران ایشان و جامعه میراث‌فرهنگی تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت ‌دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز