خبرگزاری کار ایران

دانلود فیلم کار کثیف

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۳۴۴

فیلم سینمایی کار کثیف در سامانه دانلود قانونی شبکه نمایش خانگی (حلال دانلود) منتشر شد.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، کار کثیف فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی خسرو معصومی است. 

موضوع این فیلم درباره‌ی کار و مهاجرت است. ۵۰ درصد فیلم در تهران و ۵۰ درصد در ترکیه فیلمبرداری شده است. تماشای این فیلم برای افراد زیر ۱۵ سال توصیه نمی‌شود. 

پدرام شریفی، الهام نامی، شاهرخ فروتنیان، مرحوم لوون هفتوان از بازیگران این فیلم هستند. 

جهت دانلود قانونی فیلم کار کثیف با حجم نیم بها بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

دانلود فیلم کار کثیف

حلال دانلود چگونه کار می‌کند؟ 

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیرقانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به‌راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به‌صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش‌کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیررسمی و به اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافی است محصول موردنظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب‌امتیاز محصولات واریز می‌شود. 

علاوه بر فیلم کار کثیف شما می‌توانید سریال‌های در حال توزیع شبکه نمایش خانگی نظیر سریال آقازاده، سریال دل، سریال موچین و همچنین فیلم‌های زن‌ها فرشته‌اند ۲، بنفشه آفریقایی، لتیان، و … را نیز در سایت دانلود قانونی محصولات شبکه نمایش خانگی (حلال دانلود) به نشانی WWW. HALALDOWNLOAD. COM دانلود کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز