خبرگزاری کار ایران

داستان چوپان دروغگو فیلم شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۸۹۴

فیلم کوتاه «چوپان» تازه‌ترین ساخته رحمان پولادیان براساس داستان چوپان دروغگو برای حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده نمایش شد.

به گزارش ایلنا، چوپان به نویسندگی و کارگردانی رحمان پولادیان و تهیه‌کنندگی مشترک علی غلامحسینی و رحمان پولادیان در شهرستان سمیرم فیلمبرداری شد. 

چوپان چهارمین فیلم کوتاه به کارگردانی رحمان پولادیان است که بر اساس داستان چوپان دروغگو نوشته شده و برای ارائه در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده نمایش شده است. 

در خلاصه فیلم آمده است: «چوپان دروغ نمی‌گفت اما» …

عوامل فیلم چوپان به شرح زیر است: تهیه کنندگان: علی غلامحسینی و رحمان پولادیان، نویسنده و کارگردان: رحمان پولادیان، بازیگر: علی غلامحسینی، مدیر فیلمبرداری: ارشاد شفیق، دستیار فیلمبرداری: علیرضا تبر اصفهانی و حسام کامران، مدیر صدابرداری: اسماعیل امینی، دستیار صدابرداری: محمد امین سلیمی، دستیار کارگردان: احسان مهرزاد، منشی صحنه: ماجده رحمتی، طراحی و اجرای گریم: سمیرا عجمی، عکاس: شکیبا حاجی‌پور، دستیار صحنه و لباس: نسترن سرایی، مدیر تدارکات: امیر جمالی، تدارکات و حمل و نقل: امیر جمالی، سعید افشاری، حسین نصیری، احمد رئیسی، دانیال فرهادی و سید ابوالقاسم میرنیام. 

رحمان پولادیان دانش آموخته کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی تلویزیون است و حدود هفده سال در عرصه کارگردانی و بازیگری تئاتر و فیلم کوتاه فعالیت دارد. . او تاکنون فیلم‌های کوتاه «آخرین انتظار»، «سوءتفاهم» و «شبی در طهران» را کارگردانی کرده است و در فیلم‌های «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیم روز»، «پاریس تهران» و «شیشلیک» به عنوان بازیگر حضور داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز