خبرگزاری کار ایران

پلمب چند مجتمع‌ بین‌راهی متخلف در زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۳۸۰

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از پلمب مجتمع‌های بین راهی متخلف در سطح استان زنجان خبر داد.

به‌گزارش ایلنا، امیر ارجمند (مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان ) گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و همزمان با شیوع موج کرونا در مهر ماه سه مورد درخواست پلمب، دو مورد اخطار پلمب و سه مورد اخطار شفاهی نتیجه بازرسی از تاسیسات و مجتمع‌های بین‌راهی استان زنجان است که با اعزام کارشناسان گردشگری اداره میراث‌فرهنگی و با همکاری بازرسی استانداری و اداره نظارت بر اماکن عمومی و نیروی انتظامی سه واحد مذکور پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

او بیان کرد: استان زنجان ۲۲ مجتمع خدماتی‌رفاهی فعال در جاده‌های اصلی و منتهی به شهرهای توریستی دارد. طی روزهای گذشته گروه نظارت با انجام بازرسی و حضور مستمر در واحدهای خدماتی، ضمن مشاهده تخلفات صنفی و بهداشتی تذکرات لازم به واحدها ابلاغ شد، اما متاسفانه به دلیل عدم توجه به تذکرها و رفع ایرادها توسط مدیران دو واحد پذیرایی، کمیته نظارت ستاد،‌ ناگزیر به پلمب این واحدها شد.

 ارجمند گفت: کرونا را جدی بگیرید، در خانه بمانید و تا شکست کرونا و برگشت شرایط عادی از سفرهای غیرضروری بپرهیزید، زیرا این مساله در شیوع این ویروس نقش اساسی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز