خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه آموزشی مجازی برای کارشناسان طبیعت‌گردی کشور

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۹۱۷

مدیر‌کل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: کارشناسان طبیعت‌گردی استان‌های کشور به صورت مجازی در نشست آموزشی تخصصی یک روزه در محل سالن خلیج فارس معاونت گردشگری حضور یافتند.

به گزارش ایلنا، لیلا اژدری (مدیر‌کل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری) گفت: نظر به شعار سال جهانی گردشگری(2020) با عنوان «گردشگری و توسعه روستایی»،  دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری نشست آموزشی تخصصی یک روزه را در دو موضوع مجزای «گردشگری روستایی» و «گردشگری کشاورزی» برای کارشناسان طبیعت‌گردی استان‌ها درمحل سالن خلیج‌فارس معاونت گردشگری به صورت ویدئو‌کنفرانس برگزار کرد.

وی افزود: دوره آموزشی نخست با عنوان «آشنایی  با اصول و مفاهیم گردشگری کشاورزی، بررسی مدل‌های جهانی و داخلی طرح‌های گردشگری کشاورزی» توسط لیلا طاهری (فعال گردشگری کشاورزی) تدریس شد.   

وی درباره بخش دوم نشست آموزشی مذکور یادآور شد:  دوره آموزشی دوم نیز با عنوان «آشنایی با  مهارت‌های کار‌آفرینی روستایی بر اساس کسب و‌کارهای مبتنی بر گردشگری جامعه بنیاد در مناطق روستایی» توسط بابک مغازه‌ای (فعال حوزه گردشگری) برگزار شد.  

به گفته مدیر‌کل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری این دوره به منظور افزایش کیفی سطح دانش و مهارت‌های کارشناسان گردشگری استان‌های کشور برگزار شد و برنامه‌ریزی شده است  تا در طول سال چندین دوره دیگر نیز برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز