خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارسال مقاله به یادمان علامه طباطبائی

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۲۵۳

سومین همایش علامه طباطبائی با موضوع اندیشه‌های فقهی و حقوقی مفسر قرآن کریم علامه طباطبایی (ره) در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 به گزارش ایلنا، دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبائی، سومین همایش یادمان علامه طباطبائی را در ۲۶ آبان ماه سال جاری برگزار می‌کند.

محورهای پیشنهادی آیات الاحکام/ نظام فقهی، فلسفه حقوق، مبانی حقوق اسلامی و حقوق غربی، رابطه متقابل فقه و حقوق، مطالعه تطبیقی مبانی فقهی و حقوقی علامه طباطبائی با آرای سایر اندیشمندان و نیز تبیین آرای فقهی و حقوقی علامه طباطبائی ازجمله محورهای این همایش است و دبیرخانه همایش پذیرای چکیده‌های تفصیلی در موضوع اندیشه‌های فقهی و حقوقی علامه طباطبائی است.

استادان و پژوهشگران می‌توانند تا تاریخ  ۲۰ آبان ماه سال جاری نسبت به ارسال چکیده مقالات تفصیلی خود در موضوع اندیشه‌های فقهی و حقوقی علامه طباطبائی به نشانی الکتریک دبیرخانه این همایش  yadman۳@.atu.ac.ir اقدام کنند.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، دبیرخانه همایش پذیرای چکیده های تفصیلی (۵۰۰ -۱۰۰۰کلمه) یا مقالات (حداکثر ۸۰۰۰کلمه) در موضوع اندیشه‌های فقهی و حقوقی علامه طباطبائی (ره) است.

پیش از این مهلت ارسال مقاله برای این همایش ۳۰ مهر ماه اعلام شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز