خبرگزاری کار ایران

«سیزیف» روی میز تدوین قرار گرفت/ روایتی از بیهوده شدن زندگی در عصر حاضر

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۲۸۲

فیلم کوتاه «سیزیف» روی میز تدوین قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، فیلم کوتاه «سیزیف» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود سالاری، پس از اتمام مرحله تصویربرداری روی میز تدوین قرار گرفت تا برای شرکت در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده شود. 

مسعود سالاری دانش‌آموخته رشته بازیگری دانشگاه هنرومعماری در مقطع کارشناسی و دانشجوی رشته بازیگری دانشگاه هنر تهران در مقطع ارشد بوده و پیش از این در نمایش‌های متعددی به عنوان بازیگر حضور داشته و کارگردانی آثار متعددی را نیز در تئاتر برعهده داشته است. 

«سیزیف» اولین فیلم کوتاه سالاری بوده که به صورت صامت روایت می‌شود و روایتی از بیهوده شدن زندگی برای انسان در عصر مدرن است. 

در خلاصه داستان این اثر آمده: موضوعاتی که در شبانه‌روز برای انسان‌ها تکرار می‌شود، سبب شده تا انسان عصر حاضر به روزمرگی برسد. این وضعیت به گونه‌ای ادامه پیدا کرده که ابزارها نسبت به انسان دارای مزیت‌های بیشتری شده‌اند که از جمله می‌توان به طول عمر بیشتر آن‌ها اشاره کرد. 

صادق ملکی، پدرام عزیزی، میدیا برنجی و ایلیا نصیری گروه بازیگران ثابت سالاری هستند که علاوه بر بازی در این فیلم، در نمایش‌های «اتفاق»، «هدیه»، «حصارک» این کارگردان نیز به عنوان بازیگر حضور داشته‌اند. 

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به: پویان احمدی (تصویربردار و تدوین)، علیرضا احمدی‌نیا (موسیقی) اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز