خبرگزاری کار ایران

تور مجازی بازدید از نمایشگاه «نقش راستان» به فرانسه و عمان رسید‎

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۴۰۳

تور مجازی بازدید از نمایشگاه «نقش راستان» از طریق خانه فرهنگ و هنرهای غیر بومی فرانسه نیز امکان پذیر شد.

گزارش ایلنا، درحالیکه با توجه به اعلام محدودیت‌های فعالیت‌های فرهنگی و هنری به دنبال شیوع کرونا برگزاری نمایشگاه «نقش راستان» با نمایش آثاری از حسن روح الامینی این روزها به صورت تور مجازی از طریق سایت فرهنگستان هنر قابل مشاهده است، در جدیدترین رخداد، همزمان این تور مجازی توسط چندین کشور دیگر نیز اجرا می‌شود.

تور مجازی بازدید از نمایشگاه «نقش راستان» که با ارائه ۱۷ اثر از روح الامین چون «فاتح خیبر»، «خاتم رسولان»، «شب بدر»، «خلیل من»، «عرش بر زمین افتاد»، آثاری از مجموعه عصیان»، «ویرانه شام» ارائه می‌شود، توسط خانه فرهنگ و هنرهای غیر بومی فرانسه در پاریس (فیسپ) منتشر شده است.

همچنین انجمن هنرهای تجسمی عمان و دپارتمان هنر دانشگاه سلطان قابوس در فضاهای آنلاین خود لینک تور را منتشر کردند.

در میان سایتهای داخلی نیز علاوه بر فرهنگستان هنر که میزبان تور مجازی بود، سایت بنیاد رودکی نیز این تور را در سایت خود قرار داده است.

برپایی تور مجازی در کشورهای دیگر با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی جمهوری اسلامی در پاریس و مسقط انجام شده است. به زودی با همکاری سفارت هند در تهران نیز این تور روی وب سایت گالری ملی هنرهای مدرن دهلی قرار خواهد گرفت.

این نمایشگاه به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با همکاری موسسه فرهنگی هنری هنر هاتف سحر و گالری هاتف با ارایه بخشی از گنجینه اثار هنری خود و همچنین فرهنگستان هنر-موسسه صبا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز