خبرگزاری کار ایران

داوران بخش داستان «دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب» معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۱۵۰

با پایان یافتن مرحله نهایی داوری بخش داستان «دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر و داستان انقلاب»، داوران این بخش معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، در دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر و داستان انقلاب که اختتامیه آن بهمن ماه ۹۹ برگزار خواهد شد ۶ نفر از نویسندگان مطرح کشور به داوری آثار بخش داستان پرداختند.

در این دوره از جشنواره که «حسینعلی جعفری» دبیری بخش داستان آن را برعهده داشت ، مصطفی جمشیدی، شهریار زمانی و محمد رضا شرفی خبوشان در بخش داستان بزرگسال، عبدالرحمان اونق، شهرام شفیعی و هادی خورشاهیان در بخش داستان نوجوان، آثار راه یافته به مرحله نهایی بخش داستان را داوری کردند.

بخش داستان این جشنواره بین‌المللی با موضوعات رویدادهای سال‌‌های قبل از انقلاب و روزهای پیروزی انقلاب و پس از آن تا امروز همچون: دفاع مقدس، کودتای نوژه، حادثه طبس، منافقین، فتنه‌ها و ترورها، خیزش سال ۴۲ و تبعید امام، کودتای سال ۳۲، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی،  نقش و جایگاه انقلاب اسلامی در رهبری، وحدت، انسجام ملی و همراهی با جریان‌های استکبارستیز جهان با تأکید بر هویت اسلامی، مقاومت (با رویکرد ستم‌ستیزی، مبارزه با استکبار جهانی و ...) و در دو بخش رمان و داستان کوتاه فراخوان شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز