خبرگزاری کار ایران

اکران اینترنتی تئاتر «پیرمرد و ببر»

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۶۳۴

فیلم تئاتر «پیرمرد و ببر» به کارگردانی حسن دادشکر از تولیدات سال ۱۳۹۵ مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طرح «نمایش‌نما» تا نیمه‌ی آبان سال ۱۳۹۹ اکران می‌شود.

به گزارش ایلنا، طرح نمایش‌نما اکران فیلم‌ نمایش‌های کودک در فضای مجازی است که از روز ۱۵ مرداد آغاز شده و تا نیمه‌ی آبان سال ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

بر اساس این خبر تئاتر «پیرمرد و ببر» به نویسندگی علی خاکبازان برگرفته از کتابی به همین نام از انتشارات کانون است که به خرد و اندیشه می‌پردازد و موضوع آن انتخاب میان عقل و احساس، ترویج خوبی، دوری از خشونت و وفای به عهد است.
در این نمایش ببری که همیشه به اهالی و احشام یک روستا حمله می‌کرده است روزی گرفتار شده و در قفس نگه‌داری می‌شود تا این‌که مردی جهاندیده او را در قفس می‌بیند و بر حسب اصرار و ناله ببر، او را از قفس آزاد می‌کند و...
بر همین اساس در تئاتر «پیرمرد و ببر» مرتضی طاهری به عنوان مشاور کارگردان و معصومه آرواز به عنوان دستیار کارگردان همکاری داشته‌اند و سعید ابک، آرش شریف‌زاده و راحله شمس‌آبادی نیز بازیگران آن هستند.
آهنگ‌سازی این نمایش را رامین کهن انجام داده است و تینا دادشکر و آرش شریف‌زاده طراحان صحنه، لباس، ماسک و عروسک بوده‌اند، ساخت دکور، ماسک و عروسک نیز بر عهده علیرضا حسین‌پور بوده است.
علاقه‌مندان می‌توانند فیلم تئاتر «پیرمرد و ببر» و سایر نمایش‌های تولید شده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در نمایش‌نما به نشانی th.kpf.ir تماشا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز